Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: آتش‌نشانان نماد ایثار و مظهر فداکاری در کشور هستند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در دیدار شهردار، اعضای شورا شهر و پرسنل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری که امروز هفتم مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: شهدای آتش‌نشان مانند حماسه‌آفرینان دفاع مقدس جانشان را فدای هم‌وطنان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان نماد ایثار و مظهر فداکاری در کشور هستند، تصریح کرد: هر حرفه‌ای سختی‌ها و لذت‌های خاص خود را دارد، اما برخی مشاغل خاص‌ترند که آتش‌نشانی یکی از آن‌ها است.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه ایثارگری و فداکاری از ویژگی‌های بارز یک آتش‌نشان است، خاطرنشان کرد: اینکه بدون هیچ ترس و واهمه‌ای به‌عنوان فرشتگان نجات به دل حادثه می‌روند تا جان انسانی را نجات دهند جای تقدیر و تشکر دارد.

حسینی اضافه کرد: متأسفانه در بعضی از موارد ما شاهد هستیم که برای نجات جان انسان‌ها، جان آن‌ها به خطر می‌افتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آتش نشان شهرداری حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش توسط امام خمینی (ره) آن هم در روزهایی که دشمنان جمهوری اسلامی درصدد انحلال ارتش بودند، نشان از درایت ایشان دارد.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نماد صلابت و اقتدار کشور دانست و خاطرنشان کرد: غیرت و مردانگی نیروهای دلاور که دل در گروی عشق به ایران دارند، در دفاع از کشور بینظیر و یه افتخار و مباهات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه برجسته ای از ولایتمداری، اخلاق مداری، صلابت و قدرت است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید با تمام قدرت بر اقتدار و آمادگی خویش بیفزایند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده و قدرتمند در برابر هر تنشی ایستاده است.

وی بیان کرد: نیروهای ولایت‌مدار ارتش در دوران دفاع مقدس با همه توان در بخش‌های دریایی، زمینی و هوایی از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و برای قطع کردن دست متجاوزان از خاک میهن اسلامی حماسه‌های بزرگ و به یادماندنی خلق کردند که همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش، قدرت مطلق منطقه را دارد و سبزپوشان نظام باید با اتکا بر داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود و تقویت آموزه‌های دینی همواره به فکر پیشرفت این نهاد باشند و با ابداعات در زمینه‌های مختلف جنگی و نظامی، جایگاه خود را هر روز در بین قدرت‌های نظامی دنیا مستحکم‌تر کند.

کد خبر 6080660

دیگر خبرها

  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • فداکاری دیدنی یک سنجاب برای نجات دوستش از مرگ (فیلم)
  • ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است
  • (ویدئو) آتش نشانان پنج توله سگ را از آتش سوزی نجات دادند
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند