Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از شرکت آبفای خراسان رضوی، محسن عبداللهی با بیان اینکه مشکل آب شرب 5 روستا با 4 هزار نفر جمعیت در این شهرستان به همت یک بنیاد خیریه رفع شد، اظهار کرد: این بنیاد تاکنون سه پروژه آبرسانی روستایی در تربت جام اجرا کرده و یک پروژه بزرگ هم در دست اقدام دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام افزود: پروژه اول  بنیاد خیریه ابراهیمی روستای سنگ آتش با 100 خانوار و 350 نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داد و پروژه دوم سه روستا با 700 خانوار و 3 هزار نفر جمعیت را آبرسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اجرای پروژه سوم نیز روستای تقی آباد با 200 خانوار و 650 نفر جمعیت از آب شرب پایدار برخوردار شد، تصریح کرد: اعتبار صرف شده در اجرای این سه پروژه 17 میلیارد ریال است، همچنین، پروژه آبرسانی به هشت روستای دهستان جام در قالب دو فاز به همت این بنیاد  آغاز شد که در هر فاز این پروژه چهار روستا آبرسانی می‌شوند.

عبداللهی با بیان اینکه 70 درصد فاز اول این پروژه اجرا شده، ادامه داد: در این مرحله هزار خانوار با 4 هزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار می گیرند، اعتبار اجرای فاز اول این پروژه 100 میلیاردریال بوده که تاکنون 75 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: عبداللهی رفع مشکل آب شرب 5 روستا نفر جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این پروژه به طول ۶کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستا‌های بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستا‌ها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند..

لازم به ذکر است دهستان “ارمو” با جمعیت سه هزار نفر از دهستان‌های شهرستان دره شهر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • اجرای ۱۲ پروژه آبرسانی در رامسر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد