Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سایه حمایت‌های نادرست و همراهی با غرض‌ورزی خاص برخی مسئولان و نمایندگان، فعالیت قاچاقچیان در پوشش کولبری انجام می‌شود که در نهایت به سوءاستفاده از مرزنشینان و نیز تداوم محرومیت در این مناطق می‌شود. شبکه سازمان یافته دلالان و سوداگران دارویی دستگیر شدند دلار 28هزار تومانی رکود اقتصاد ایران را عمیق‌تر می‌کند ایران در مناقشات «قره‌باغ» بی طرف است امیر عبداللهیان: روند جدیدی در منطقه شکل می‌گیرد که به ضرر صهیونیست‌هاست

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: دوران «عربده‌کشی» رژیم صهیونیستی به سر آمده است

جنبش حماس امروز (چهارشنبه) ضمن قدردانی از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که زمان عربده‌کشی این رژیم بی‌آنکه مؤاخذه و مجازاتی در انتظار آن باشد، به سر آمده است.

حماس همچنین در واکنش به موضع غرب پس از پاسخ ایران، تأکید کرد: موضع جانبدارانه غرب از رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم به ویژه که غرب همچنان در برابر جنایت کشتار جمعی فلسطینیان در غزه سکوت کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز، اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • جنجال جدید احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • حماس: دوران «عربده‌کشی» رژیم صهیونیستی به سر آمده است
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • ارتش در مقابل رژیم بعثی و همچنین گروهک‌ها ضدانقلاب ایستاد و خوش درخشید
  • موضع‌گیری جدید آمریکا درباره جنگ با ایران
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل