Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:31:47 GMT

تبیین و روشنگری رمز اصلی شکست فتنه‌ها است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۲۸۶

تبیین و روشنگری رمز اصلی شکست فتنه‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله علی اسلامی بعدازظهر دوشنبه در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع و به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد، اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ صدر اسلام شاهد این هستیم که علمای یهود مورد نکوهش قرار می‌گیرند و در قرآن نیز در رابطه با آن توضیح داده شده است.

وی افزود: کتمان صفات پیغمبر خاتم (ص) و همچنین عدم تبیین، روشنگری و آگاه نکردن مردم دو علت شاخصی است که قرآن از آن به‌عنوان دلایل نکوهش علمای یهود یاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: وظیفه عمده بسیج رسانه تبیین و آگاهی بخشی به مردم است و باید بپذیریم اگر روشنگری به‌درستی انجام می‌شد شاهد بخش عمده‌ای از مشکلات امروز در کشور نبودیم.

وی اضافه کرد: تنویر افکار عمومی تنها وظیفه یک قشر نیست بلکه همه اقشار در حد توان خود باید به افزایش و عمق‌بخشی به بینش مردم کمک کنند اما دراین‌بین نقش رسانه‌ها و علما بیش‌ازپیش است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تبیین نیز باید بر اساس دو اصل مهم مواضع نظام و راهبردهای تعیین‌شده از سوی ولی‌فقیه صورت بگیرد.

وی در پایان یادآور شد: تبیین و روشنگری رمز اصلی شکست فتنه‌ها است و هرگاه این نقش کمرنگ شود شاهد شکل‌گیری فتنه‌های جدید خواهیم بود.

کد خبر 5035515

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اسلامی اصحاب رسانه بسیج رسانه تاکستان چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، زاهد افتخاری زاده خبرنگاران را چراغ راه مردم برای رسیدن به قله‌های آگاهی و دانش دانست و رسالت آن هارا در تبیین مسیر و راه شهدا بهترین مقوله‌ی معرفتی بیان کرد .. افتخاری زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهدا را متعلق به همه آحاد مردم دانست و گفتند که همه سلیقه ها، افکار و مردم می‌توانند در مسیر بزرگداشت مقام شامخ شهدا بویژه این کنگره عظیم گام بردارند.  در ادامه جلسه خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها و ایده‌های خود جهت پوشش دادن، تبلیغ، تبیین، زمان برگزاری کنگره و از آن مهمتر مستند سازی این امر مهم پرداختند.  

دیگر خبرها

  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند
  • تنبیه اسراییل ضرورت داشت
  • تنبیه اسرائیل ضرورت داشت
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • تحقق وعده صادق مایه افتخار ایران اسلامی است
  • تنبیه رژیم خبیث
  • تایید حمله جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل با پهپاد شاهد
  • حمله ایران به اسرائیل آغاز شد / پهپاد شاهد ۱۳۶ در آسمان دیده شد
  • اجرای طرح عفاف و حجاب نور باید با روشنگری و تبیین همراه باشد
  • گفت و گوی جماران با محمد خدادی: بازخوانی و تولید محتوا در مورد اندیشه‌های امام بیش از هر زمان ضرورت دارد/ در تبیین اندیشه‌های امام موفق نبودیم/ رسانه‌های ما دچار یک بحران بسیار عمیق و شدید هستند