Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در پی اتهامات مطرح شده توسط مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی به شهرداری اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز در نامه‌ای به دادستان خواستار رسیدگی و بررسی اتهامات وارده شد.

شهردار اهواز از دادستان اهواز در این نامه خواسته است تا جهت روشن شدن حقایق و تنویر افکار عمومی موارد ذیل که در مصاحبه نماینده اهواز بیان شده، درصورت صلاحدید بررسی و نتایج آن اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- مباحث مطروحه پیرامون مزایده فروش ۱۴۱ قطعه زمین در مهرشهر و روال قانونی آن و همچنین ادعای تخلف در مزایده و فروش زمین‌ها به قرار هر متر مربع ۸۰۰ هزار تومان

 ۲- مباحث مربوطه مبنی بر اعطای تخفیف ۱۶ میلیارد تومانی بابت اراضی ویلاشهر و ادعای تخلف در این خصوص

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز مجلس شورای اسلامی دادستان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردمی روی میز بررسی

فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۵۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به‌همراه کارشناسان و معاونان روز جمعه در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوال‌ها و مطالبه‌های مردم استان شدند.

وی افزود: بیشترین درخواست‌های مردم در خصوص اشتغال، وام، شکایت از دستگاه‌های اجرایی و پیگیری درخواست‌ها و نامه‌های ارسالی خود به رئیس‌جمهور در جریان دور دوم سفر هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری است.

طهماسبی اضافه کرد: برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلای‌های نماز جمعه باعث افزایش رضایت‌مندی مردم از عملکرد مسئولان شده است.

بیشتر بخوانید

پیگیری مطالبات ۱۲۰ نفر در میز‌های ارتباطات مردمی چهارمحال و بختیاری

وی یادآور شد: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه برگزار می‌شود تا مطالبه‌ها و درخواست‌های مردم پیگیری و برطرف شود.

طهماسبی ادامه داد: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها