Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیزر رسمی همکاری بوندسلیگا و الکترونیک آرتز برای بازی فیفا 21 / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس

لوتار ماتئوس در ستون هفتگی خود درباره شرایط تغییرات اساسی ساختار مدیریتی بروسیا دورتموند صحبت کرده است

طرفداری | از این پس با منتشر کردن صحبت‌های لوتار ماتئوس به عنوان کارشناس که هر هفته در ستونش در سایت اسکای آلمان درباره اتفاقات پیرامون فوتبال آلمان تحلیل‌های خود را ارائه می‌دهد، اتفاقات و حواشی جالب بوندسلیگا آلمان را بررسی خواهیم کرد. 

لارس ریکن فردی مناسب برای جایگزینی با هانس یواخیم واتسکه انتخاب لارس ریکن کمی غافلگیرکننده بود زیرا بسیاری تصور نمی‌کردند او مدیر عامل شود. با این حال از یک سو، این تصمیم چندان هم تعجب‌آور نیست زیرا او 30 سال است در باشگاه حضور دارد، او فرزند دورتموند است و همه چیز را تجربه کرده است.

ریکن از محبوبیت بالایی در بروسیا دورتموند برخوردار است، او شخصیتی است که تاریخ دورتموند را رقم زده است. بنابراین نسبت به او اعتماد وجود دارد و من معتقدم او با کار خود در سال‌های اخیر این جایگاه را به دست آورده است. او به عنوان هماهنگ‌کننده بین رده‌های پایه و تیم اصلی مسئولیتی جدی داشته، من او را به این صورت می‌شناسم و مطمئنم که ماتیاس زامر نیز نظر مثبتی درباره ریکن دارد.

بیش‌تر بخوانید: سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن

پایبندی دورتموند به سنت‌ها و اصول باشگاه 

 انتخاب ریکن با رویکردی که بروسیا دورتموند در گذشته داشته، هم‌خوانی دارد. میشائیل تسورک سابقه حضور در باشگاه را داشت، سباستین کل کاپیتان بود، ادین ترزیچ به عنوان هوادار روی سکوها حضور داشت و همچنین به تازگی دو بازیکن سابق یعنی نوری شاهین و اسون بندر به باشگاه بازگشتند. همۀ آن‌ها باشگاه را می‌شناسند و در تاریخ دورتموند با پیروزی‌ها و جشن‌های بزرگش نقش داشته‌اند. به همین دلیل دورتموند این مسیر را دنبال می‌کند و قاطعیت بیش‌تری نیز از خود در این مسیر نشان می‌دهد

 اسون میسلینتات نیز در اولین دوره حضور خود به عنوان «چشم الماس» بازیکنان بسیار خوبی را به دورتموند آورد. او در کسب موفقیت‌های ورزشی و سودآوری اقتصادی نقش مهمی داشت.

دورتموند به بلای بایرن مونیخ دچار خواهد شد

افراد با تجربه و با سابقه زیادی در دورتموند حضور دارند و ضرری هم نداری که افراد با سابقه در باشگاه کنار هم جمع شوند اما این ساختار مدیریتی همچنین می‌تواند مشکل‌ساز نیز باشد. میسلینتات و کل افراد مقتدری هستند و همیشه لازم نیست که نظر یکسانی داشته باشند، اما باید بتوانند مسائل را با هم حل کنند و با یکدیگر رفتار معقولانه‌ای داشته باشند. مهم است که هر کس نخواهد نظرش را هر طور شده به کرسی بنشاند و همه باید با هم در یک مسیر حرکت کنند.

هر چه یک باشگاه بزرگ‌تر باشد، افراد مهم بیش‌تری هستند که می‌خواهند در مورد آن نظر بدهند. این موضوع درباره بایرن مونیخ صدق می کند و در آینده درباره دورتموند نیز صدق خواهد کرد. 

همچنین بخوانید: در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟

آکی واتسکه در نقش اولی هونس 

ساختار مدیریتی بایرلورکوزن یا اونیون برلین که تنها سه نفر تصمیم‌گیرنده هستند، چیزی نیست که بتوانیم دوباره در بایرن و دورتموند آن را ببینیم. آکی واتسکه در آینده نقش اولی هونس را بازی خواهد کرد و همچنان در پشت پرده نقش اصلی را خواهد داشت. زامر مرد واتزکه است، ترزیچ هم همین‌طور، سبا کل شاید کم‌تر. در باشگاه‌های بزرگ، همیشه این داستان‌ها وجود خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند 1-1 بایرلورکوزن (بوندسلیگا - 2023/24)
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • دورتموند - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق