Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بازار خودرو در هفته گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرد به گونه ای که قیمت برخی از خودروها به خصوص خودروهای مونتاژ تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت اما با آغاز هفته جاری تب افزایش قیمت کمی فروکش کرد به گونه ای که ۲۰۶ تیپ ۲ که در هفته گذشته ۲۲۸ میلیون تومان قیمت داشت امروز با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۲۱۸ میلیون تومان رسیده است و یا خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ که در هفته گذشته ۲۹۰ میلیون تومان قیمت داشته است امروز به قیمت ۲۷۱ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که خیلی از خودروها امروز در بازار کاهش قیمت را تجربه می کنند برخی دیگر از خودروها به ثبات قیمت رسیده اند به عنوان مثال خودرو پژو ۲۰۰۸ که با افزایش ۱۶۰ میلیون تومانی به قیمت ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رسیده بود تا امروز بر روی این قیمت ثابت مانده است و مدل ۹۹ این خودرو نیز امروز ۱ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.

خودرو پژو پارس ساده این گروه امروز به قیمت ۲۳۷ میلیون تومان رسیده است و خودرو پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیز امروز ۲۰۸ میلیون تومان قیمت دارد و خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز امروز به قیمت ۲۷۱ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای گروه پراید نیز از هفته گذشته تا امروز کاهش قیمت را تجربه کدند به گونه ای که قیمت پراید ۱۱۱ که در هفته گذشته به ۱۳۵ میلیون تومان رسیده بود امروز به ۱۲۹ میلیون تومان رسیده است با این وجود این خودرو در اواخر شهریور ماه ۱۱۳ میلیون تومان قیمت داشته است و سایر خودروهای این گروه مثل پراید ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۵۱ به ترتیب ۱۱۴، ۱۱۷ و ۱۱۵ میلیون تومان قیمت دارند.

در این میان خودرو تیبا هاچ بک بر روی قیمت ۱۵۰ میلیون تومان ثابت مانده است و تیبا هاچ بک پلاس نیز در حال حاضر ۱۵۵ میلیون تومان قیمت دارد و تیبا صدوقدار اس ایکس نیز در حال حاضر ۱۳۵ میلیون تومان قیمت دارد و خودرو تیبا صندوقدار پلاس نیز امروز به قیمت ۱۵۲ میلیون تومان رسیده است.

خودرو دنا معمولی امروز به قیمت ۳۱۲ میلیون تومان رسیده است و خودرو دنا پلاس دنده ای توربو نیز امروز به قیمت ۴۳۶ میلیون تومان رسیده است .

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازار خودرو خودروهای گروه پراید خودرو دنا تیبا هاچ بک صراط میلیون تومان قیمت میلیون تومان رسیده امروز به قیمت هفته گذشته نیز امروز خودرو پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!

اخیرا ایران خودرو شرایط واریز وجه پژو پارس را اعلام کرد و حالا پای حواله های این خودرو دوباره به آگهی ها باز شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روزگار خودرو نوشت: ایران خودرو هم قیمت انواع پژو پارس را در سال ۱۴۰۳ مجدد افزایش داد.

در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود.

خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.

پژو پارس این خودروی پر حاشیه با دریافت مجوز افزایش قیمت روبه‌رو شد.

این مبالغ بدون در نظر گرفتن سایر هزینه‌ها مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث است.

ایران خودرو شرایط جدید خرید پارس در فروردین ۱۴۰۳ را به شرح زیر اعلام کرد.

اخیرا ایران خودرو شرایط واریز وجه پژو پارس را اعلام کرد و حالا پای حواله های این خودرو دوباره به آگهی ها باز شده است.

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پژوپارس LX امروز در بازار چقدر قیمت خورد؟
  • قیمت جدید رنو ساندرو در بازار
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول