Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@22:36:25 GMT

پیش‌بینی افزایش شدید گوشی‌های ۵G

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۴۸۸

پیش‌بینی افزایش شدید گوشی‌های ۵G

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مؤسسه تحقیقاتی  نیوزو، اعلام کرد که در سال 2020 تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان از سه و نیم میلیارد نفر عبور خواهد کرد.

به عبارتی دیگر می‌توان گفت 45 درصد از کل جمعیت جهان به گوشی‌های هوشمند مجهز خواهند شد.

این مؤسسه در گزارش خود درباره بازار جهانی موبایل نوشت که در سال 2020 یک چهارم کل کاربران گوشی‌های هوشمند در جهان را مردم چین تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر مناطق نظیر جنوب آسیا، کشورهای منطقه صحرای آفریقا، آسیای جنوب شرق و آمریکای لاتین نیز بخش قابل توجهی از رشد تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص خواهند داد و دلیل این مسئله بهبود دسترسی به اینترنت و گسترش تزریق گوشی‌های همراه در این کشورها است.

گزارش مؤسسه تحقیقاتی  نیوزو نشان می‌دهد که تا پایان سال جاری تعداد کاربران متصل به شبکه نسل پنجم تلفن همراه در سراسر جهان به حدود 200 میلیون نفر معادل 5 درصد کاربران گوشی‌های هوشمند خواهد رسید.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تا سال 2023 تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در جهان به 4.8 میلیارد نفر خواهد رسید که 42.7 درصد آنها به شبکه نسل پنجم دسترسی خواهند داشت.

مؤسسه تحقیقاتی  نیوزو می‌گوید اگرچه توسعه شبکه نسل پنجم تلفن همراه با برخی موانع روبرو بوده اما در آینده شاهد رشد فضایی آن خواهیم بود.

پربیننده ترین امتا؛ سامانه‌ای برای احراز هویت کاربران سایت‌های اینترنتی خرید و فروش/ مدیران دیوار، شیپور، باما و ... از نتایج مخرب چنین طرحی می‌گویند اینترنت 5G کی فعال می‌شود؟ بیت‌کوین دوباره جان گرفت اینترنت شبکه شاد هنوز رایگان نیست! ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو؛ ارسال sms با بهترین نرم افزار حسابداری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گوشی های هوشمند شبکه نسل پنجم تلفن همراه تلفن همراه گوشی موبایل گوشی های هوشمند بازار جهانی موبایل شبکه نسل پنجم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت کاربران گوشی های هوشمند تعداد کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟

فرارو- گلکسی A05s در دسته ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ قرار می‌گیرد.

به گزارش فرارو؛ قیمت گلکسی A05s نسخه ۶۴ گیگ، هزمان با آخرین روز‌های فروردین امسال حدود چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان اعلام می‌شود و گلکسی A15 که جزو میان‌رده‌های اقتصادی بازار است، دست‌کم شش میلیون قیمت دارد.

ردمی A2 پلاس، در جمع گوشی‌های شیائومی در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و این یکی با برچسب چهار میلیونی در ویترین موبایل‌فروشی‌ها جا خوش کرده است.

آیفون 13 پرو مکس که در نبود مدل‌های نسل 14 و 15 اپل، دو دستی به جایگاه گرانقیمت‌ترین گوشی در بازار موبایل ایران، چسبیده و در یکسری از فروشگاه‌ها تا ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری شده است.

گلکسی A55 سامسونگ این وسط یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار است و نهایتا ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. یا پوکو X6 پرو شیائومی که حداکثر ۱۸ میلیون تومان قیمت دارد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

17 میلیون و 300 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون و 200هزار تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

100 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

42 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد