Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-30@02:28:25 GMT

زمان پخش «۹۹» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۴۹۸

زمان پخش «۹۹» مشخص شد

ماجرای بازگشت عادل فردوسی پور با یک برنامه هفتگی اینترنتی و پرداختن به اتفاقات فوتبال داخلی اخیرا خبرساز شده بود. بااین همه تغییرات مدیریتی در شبکه ورزش‌ای شایعه را به وجود آورده بود که احتمالا تنها برنامه فردوسی پوردر صداوسیما تعطیل خواهد شد.


امروز اعلام شد با حکم معاون سیما، سینا معتضدی به عنوان سرپرست شبکه ورزش منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پیش از این احسان شیعه به عنوان مدیر شبکه ورزش، مسئولیت شبکه‌ای را به عهده داشت که تنها برنامه عادل فردوسی‌پور در تلویزیون، از آن پخش می‌شود.

«فوتبالی» در این خصوص نوشته تغییرات صورت گرفته در سطح مدیریتی شبکه ورزش این سوال را به وجود آورده که آیا این موضوع در سرنوشت فوتبال ۱۲۰ هم تاثیری خواهد داشت به خصوص آنکه طی روز‌های گذشته این خبر مطرح شده که برنامه جدید عادل فردوسی‌پور با نام ۹۹، از ماه آینده در فضای مجازی پخش خواهد شد و گویا این موضوع بی ارتباط با تغییرات صورت گرفته در شبکه ورزش نبوده است. با این همه گزارشی که ماه گذشته روی خروجی چند سایت و روزنامه قرار گرفته، نشان می‌دهد که خبری از تعطیلی فوتبال ۱۲۰ نخواهد بود و برنامه عادل فردوسی‌پور کماکان از شبکه ورزش پخش خواهد شد و این برنامه در کنداکتور شبکه ورزش می‌ماند.

مدیر روابط عمومی شبکه سه در واکنش به تاثیر تغییرات مدیریتی شبکه ورزش بر سرنوشت فوتبال ۱۲۰ اعلام کرده بود در جلسه شورای طرح و برنامه شبکه سه- که شبکه ورزش زیرمجموعه آن محسوب می‌شود- با تمدید برنامه فوتبال ۱۲۰ موافقت شده و این برنامه کماکان از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

یک گمانه مطرح شده بود که اگر با فردوسی پور تمدید نشود، او در فضای مجازی برنامه اینترنتی می‌سازد، اما اگر با او تمدید شود، این اتفاق نخواهد افتاد. فعلا که فردوسی پور مجوز پخش یک مستند ۱۵ قسمتی به نام ۹۹ را گرفته است. سندی در فضای مجازی و به خصوص در توییتر منتشر شده که نشان می‌دهد این مجوز را به فردوسی پور داده اند. در صورتجلسه معاونت ارزشیابی و نظارت وزارت ارشاد که متعلق به سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، مورخ هفتم بهمن ۱۳۹۸ در شورای تولید فیلم غیرسینمایی محتوای مجوز منتشر شده است.

در واقع برای برنامه ترکیبی ۹۹ به کارگردانی و نویسندگی عادل فردوسی پور در ۱۵ قسمت و با موضوع مستند ورزشی مجوز صادر شده است. به نظر می‌رسد فردوسی پور برای ۱۵ هفته لیگ برتر یعنی نیم فصل اول، تقاضای مجوز کرده و در صورت پایان نیم فصل اول دوباره تقاضای مجوز خواهد کرد که ۱۵ هفته دور برگشت لیگ برتر را پوشش بدهد.

فردوسی پور از هفتم بهمن ۹۸ تا هفتم بهمن ۹۹ فرصت دارد که ۱۵ قسمت اول را بسازد. ضمن اینکه شنیده شده بود او به دنبال مجوز برای پخش زنده است که تا این لحظه موفق به گرفتن آن نشده است. باید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا عادل مجبور به پخش برنامه خود با این تفاوت بزرگ نسبت به نود خواهد بود یا نه.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال عادل فردوسی پور لیگ برتر پارسی خبر عادل فردوسی پور فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم

به گزارش همشهری آنلاین لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند. مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می آید. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc 1 ، مسی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال گفت: زمان معینی وجود ندارد اما هر وقت احساس کنم که دیگر نمی توانم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم از فوتبال خداحافظی می کنم. من کسی هستم که به شدت از خودم انتقاد می کنم. قرار این بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدم.

او درباره این سوال که بعد از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی درباره این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، گفت: من در فوتبال به همه رویاهای خود دست پیدا کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. هدف خاصی برای انجام دادن ندارم. می خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای همیشه در این تیم باقی خواهم ماند اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و اصلا فکرش را هم نمی کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از حضور در این تیم بسیار لذت بردم. تجربه بسیار زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درباره زیباترین گل خود گفت: من بسیار خوش شانس هستم چرا که گل های زیبایی زیادی به ثمر رسانده ام اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می رسانم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان درباره این سوال که چه چیزی او را به گریه می اندازد، گفت: نمی توانم از چیز خاصی سخن به میان آورم اما باید بگویم که من انسان بسیار حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و بسیار حساسی می دانم.

کد خبر 840903 برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • فیلم/ درگیری داوران و رزمی‌کاران در شبکه ورزش
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۱۰ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۹ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۸ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم