Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@12:02:00 GMT

خارج کردن توده 12 کیلویی از شکم زن تبریزی+ عکس

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۵۰۹

خارج کردن توده 12 کیلویی از شکم زن تبریزی+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، طی یک عمل جراحی موفق در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سینا، توده ۱۲ کیلوگرمی از شکم یک بیمار زن با دستان توانمند جراح تبریزی خارج شد.

این عمل جراحی نفس گیر با تلاش دکتر وحید جعفرلو متخصص جراحی عمومی و عروق، فوق تخصص جراحی سرطان و تیم اتاق عمل مرکز آموزشی،  پژوهشی و درمانی سینا در تبریز انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/60021

منبع: فارس

کلیدواژه: زن تبریز عمل جراحی جراحی توده بیمارستان سینای تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز عروق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ روح اله سهرابی افزود: این شورا در راستای تحقق چشم انداز و ماموریت موسسه از طریق نهادینه سازی اهداف و راهبردها در کلیه سطوح موسسه فعالیت نموده و مهمترین رکن راهبری و تصمیم گیری مرتبط با راهبرد موسسه، خواهد بود. در سند برنامه راهبرد موسسه، کلیه اسناد بالادستی و اولویتهای راهبردی وزارت در هر مقطع زمانی مورد تاکید قرار می گیرد.

وی گفت: از اهداف مهم این شورا می توان به استفاده از خرد جمعی و نظر خبرگان، افزایش مشارکت ذینفعان اصلی موسسه در تدوین، اجرا و پایش سند برنامه راهبردی، ایجاد همسویی و هماهنگی بین سند برنامه راهبردی با سایر برنامه ها و واحدهای موسسه، عملیاتی نمودن اهداف موجود در اسناد فرادستی در خصوص علم، فناوری و نوآوری و تلاش در جهت تحقق اولویت های پنجگانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد.

شایان ذکر است، لازم است مصوبات اولین جلسه بعد از اجرای این دستورالعمل تا پایان خردادماه سال جاری به وزارتخانه ارائه شود.

 

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلوگرمی از شکم بانوی ۳۶ ساله
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلویی از شکم بانوی بهشهری
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند