Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، غلامحسین شافعی امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: در یکی دو ماه آینده ما شاهد افت صادرات خواهیم بود در حالی که با توجه به اتفاقاتی که در خصوص نرخ ارز افتاده میتوانستیم وضعیت متفاوت تری در خصوص صادرات داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: تصمیمات یکباره در حوزه صادرات آینده بدی را برای ما در حوزه صادرات خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکل ما در خصوص صادرات مرتبط با وزارت ضمن و سازمان توسعه تجارت است بیان داشت: سازمان توسعه تجارت در مقابل سیاست‌های ارزی به یک سازمان کاملا منفعل تبدیل شده و در برابر سیاست‌های ارزی تسلیم است.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1074260 برچسب‌ها غلامحسین شافعی صادرات غیر نفتی اقتصاد ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: غلامحسین شافعی صادرات غیر نفتی اقتصاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: از عصر امروز تا دوشنبه شاهد بارش‌های رگباری باران همراه با رعدوبرق در پاره‌ای مناطق استان به ویژه ارتفاعات خواهیم بود.

یوسف شیخ‌الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از بازگشت موج بارندگی به این استان خبر داد و اظهار کرد: از عصر امروز (جمعه) تا دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه شاهد افزایش ابر، بارش‌های رگباری باران همراه با رعدوبرق در پاره‌ای مناطق استان به ویژه ارتفاعات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها گاهی با وزش باد همراه خواهد بود، گفت: بر این اساس اواخر وقت امروز در ارتفاعات جنوبی استان قزوین شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود و از بعدازظهر فردا (شنبه) یکم اردیبهشت‌ماه از بعدازظهر در پاره‌ای مناطق به ویژه ارتفاعات شاهد بارش‌های رگباری باران و رعدوبرق پراکنده خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آتی هم از ساعت عصرگاهی شاهد افزایش ابر، بارش‌های رگباری همراه با وقوع رعدوبرق خواهیم بود که این پدیده در نقاط کوهستانی و با ارتفاع بیشتر حجم بالاتری خواهد داشت.

شیخ‌الملوکی یادآور شد: با توجه به اینکه در فصل بهار قرار گرفته‌ایم، رشد ابرهای همرفتی و در نتیجه حجم بارش‌ها در برخی نقاط استان قزوین از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و بر این اساس دستگاه‌های متولی باید تمهیدات لازم را پیش‌بینی و اجرایی کنند.

کد خبر 745940

دیگر خبرها

  • پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
  • قزوین بارانی می‌شود
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده