Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: این فیلم که مضمون دفاع مقدس دارد و به بحث رسالت رسانه‌ها و جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی اشاره دارد در این ایام برای اصحاب رسانه اکران شد. 

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی ادامه داد: پردیس سینمای هویزه با خانه مطبوعات خراسان رضوی همکاری خوبی داشت و امروز هم میزبان بیش از ۲۰۰ نفر از اصحاب رسانه در مشهد و تعدادی از خانواده‌های معزز شهدای دفاع مقدس شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت بودیم و از این عزیزان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: حضور کارگردان مشهدی این فیلم و تهیه کننده و مدیر رسانه‌ای این فیلم در جمع اصحاب رسانه سبب شد که خیلی از نکات راجع به این فیلم که جزو فیلم‌های پر سر و صدای اخیر بود مطرح و گفت‌وگوهای خوبی در مورد این فیلم انجام شد.

محمودی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد در چهارمین سالگرد دفاع مقدس لازم است فیلم‌های بیشتری با این موضوع داشته باشیم، اضافه کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم دیدن این فیلم جرم است که از جمله فیلم‌هایی که متناسب با این ایام است و نشان می‌دهد دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، ما در جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای هستیم، اکران شد.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی متذکر شد: در این فیلم اشاره می‌شود به قلم که بعضی شاید استنباط آنها این باشد که قلم‌ها صرفاً باید گزارش بنویسد و خنثی باشند، در صورتی که این فیلم نشان می‌دهد که قلم که خدا به ان قسم  یاد کرده، حتما جایگاه مقدس خودش را دارد و کمک می‌کند به آگاهی و روشنگری و بصیرت حول محور ولایت. 

محمودی بیان کرد: امروز در مشهدالرضا در شهر امام هشتم این توفیق را داشتیم به بررسی ابعاد این فیلم و وضعیت خودمان در چهارمین سالگرد دفاع مقدس بپردازیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: محمودی اکران یک فیلم در مشهد هفته دفاع مقدس اصحاب رسانه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جلسه هماهنگی افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان، نقش موزه‌های دفاع مقدس در بازگو کردن فداکاری‌های رزمندگان اسلام برای نسل جدید را بسیار موثر دانست و گفت: برای حفظ آثار و ارزش‌های شهدا، این مجموعه را باید در حوزه مادی و معنوی غنا ببخشیم تا جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، دانشجویان و مردم از آن استفاده کنند.

او با اشاره به اهتمام مسئولان برای ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان افزود: این استان مهد شهیدان و سرداران در دوران دفاع مقدس است که هر کدام گنجینه و دانشگاه معرفت هستند ولی افتتاح موزه دفاع مقدس گیلان به نسبت سایر استان‌ها با تأخیر آغاز شد، لذا باید با جدیت تمام آن را افتتاح کنیم.

استاندار تصریح کرد: باید توجه به زیست بوم گیلان یک اصل در ساخت موزه دفاع مقدس باشد و حال و هوای دوران دفاع مقدس را برای ما تداعی کند.

در این جلسه سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، تعدادی از مدیران و شهردار رشت نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود برای تسهیل در بهره برداری این پروژه را بیان کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری گیلان؛ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در مسیر ورودی اصلی به استان و شهر رشت در حال ساخت است.

فاز اول این پروژه ۲ هزار متر مربع زیربنا و یک هکتار محوطه دارد و سوم خرداد امسال توسط رئیس جمهور به صورت ارتباط تصویری همزمان با ۵ استان دیگر افتتاح خواهد شد.

ساختمان مدیریت مرکز فرهنگی و ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، ساختمان‌های احداث شده در فاز اول هستند.

در فاز دوم و سوم نیز ساختمان‌های آمفی تئاتر و گالری‌های موزه احداث خواهند شد که در حال حاضر سازه آمفی تئاتر به پایان رسیده است.

بخشی از محوطه سازی فاز اول توسط شهرداری رشت ساخته شده و قرار است مابقی محوطه سازی نیز اجرا شود تا در آینده به عنوان یکی از پارک‌های شهر رشت بهره برداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد