Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش یک مرکز بهداشتی آمریکا از ابتلای حدود ۲۸۰ هزار محصل کم سن و سال این کشور به ویروس کرونا در یک بازه زمانی ۶ ماهه حکایت دارد.

به گزارش مشرق، گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) در روز دوشنبه نشان داد حدود ۲۸۰ هزار کودک محصل کم سن و سال در این کشور از اول مارس (یکشنبه ۱۱ اسفند) تا ۱۹ سپتامبر (شنبه ۲۹ شهریور) در یک بازه زمانی ۶ ماهه به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» میزان موارد جدید ابتلا به کرونا به طور مداوم در بهار و سپس تابستان افزایش یافته و در ۱۹ جولای به میزان ابتلای ۳۷.۹ درصد در هر نفر ۱۰۰ به اوج خود رسید.

این داده‌ها به عنوان پایه ای برای نظارت بر روند رشد شیوع کرونا با توجه به اینکه برخی مدارس اکنون و در ماه های آینده به آموزش حضوری تاکید دارند، کمک می‌کند. این مطالعات نشان می‌دهد که یادگیری حضوری در مدارس خطر انتقال کرونا را افزایش می‌دهد.

در بخشی از این گزارش آمده است که به طور کلی ۲۷۷۲۸۵ کودک در آمریکا به کرونا مبتلا شده، ۳۲۴۰ نفر در بیمارستان بستری شدند، ۴۰۴ نفر تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتندو ۵۱ نفر درگذشتند. اینک متخصصان بهداشت در آمریکا بیشتر نگران خطر انتقال کرونا توسط کودکان به والدین خود هستند.

در این گزارش آمده که میزان آلودگی از منطقه ای به منطقه دیگر بسیار متفاوت است و مقامات محلی باید از نزدیک وضعیت را کنترل کنند تا بهترین تصمیم در مورد لزوم برقراری آموزش حضوری اتخاذ شود.

آمریکا همچنان بیشترین سهم را در میان تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در اختیار دارد. بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به حدود ۷ میلیون و سیصد هزار نفر و قربانیان این ویروس نیز به بیش از ۲۰۹ هزار نفر رسیده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین کرونا آمریکا نوجوان کودک ایالات متحده دانش آموز ویروس کرونا مشرق ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس گفت: ۲۱۰ اثر از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها از استان، از دبیرخانه استانی رویداد ملی "مدرسه، منزل، تعالی محصل" مستقر در اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش فارس دریافت شد که پس از داوری آثار بر اساس سهمیه تعیین شده وزارتخانه ۹ اثر برای حضور در مرحله کشوری معرفی شدند.
حشمت اله وفایی افزود: رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در قالب سه بخش تجربه نگاری، ایده پردازی و مقاله و پژوهش برگزار می‌شود.
وفایی تصریح کرد: در بخش ایده پردازی؛ زهرا خوشبخت از فرهنگیان و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس میمند، زهرا غلام پور از شهرستان داراب و مهدی نیکوکار اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ناحیه دو شیراز، به مرحله بعد معرفی شدند.
وی ادامه داد: در بخش تجربه نگاری سهیلا فرحمند از اولیا و فرهنگیان ناحیه دو شیراز، لیلا فرهمند از شهرستان داراب و هاجر خلیفه از ناحیه ۳ شیراز و در بخش مقاله و پژوهش علمی نیز اشرف طیبی منش و فرزانه قدیری به صورت مشترک از اداره اموزش و پرورش عشایری فارس، الهه تمدن و سمیه ابدام از شهرستان خرمبید به مرحله کشوری این رویداد راه یافتند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: ارتقاء کمی و کیفی مشارکت خانواده و انجمن اولیا و مربیان در فرآیند‌های تربیتی مدرسه، شناسایی و معرفی تجارب زیسته و نو آوری‌های مؤثر در حوزه تعامل خانواده و مدرسه، شناسایی ظرفیت‌ها و الگو‌های موفق نقش آفرینی انجمن اولیاء و مربیان در مدرسه، بسترسازی جهت تعمیم رویکرد‌ها و راهکار‌های مؤثر مشارکت خانواده در فرآیند‌های تربیتی مدرسه و ...، از اهداف این رویداد ملی است.

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • چرا آمریکا قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو نکرد؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • وقت‌کشی آمریکا در موافقت با آتش‌بس در غزه