Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@21:04:37 GMT

عیسی آل سرخ!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۵۶۹

  به گزارش جام نیوز، عیسی آل‌کثیر. این ترند امروز فوتبال ایران است. مهاجم جنوبی که حالا بدل به یک ابرقهرمان شده. یکی مثل هالک که اندام تنومند و درهم تنیده عیسی شباهت بسیاری به این برزیلی دارد. ژست او بعد از گل هیجان انگیز و سرنوشت‌ساز به میلیاردرهای قطری، در برابر دوربین‌ها یادآور یک چهره سینمایی بود که روزگاری روی پرده‌های عریض و طویل خودنمایی می‌کرد و حالا بدل ایرانی آن را روی چمن‌های مخملی قطر نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردی که از فرش تا عرش را به سرعت نور و در فاصله چند روز طی کرد و حالا فرشته سرخ‌ها هست. نام عیسی را سال‌ها پیش شنیدیم. روزگاری که در نفت تهران با آن شهرت خانوادگی خاصش و البته ضربات سهمگینش نامش را سر زبان‌ها انداخت و بدل به یک ستاره خاص شد. ستاره‌ای که البته یک‌جا بند نبود و از فصلی به فصل دیگر تیم‌های ایران را دوره می‌کرد. حضور او در آبادان جایی که به خاک آن تعلق دارد، یک فرصت ویژه برای عیسی بود تا چشم‌ها را خیره کند. او زیر نظر دراگان اسکوچیچ کروات و تخصص ویژه او که بهترین بازی را از بازیکنانش می‌گیرد، فصل پرفروغی داشت و با پیراهن زرد نفت آبادان دروازه‌ها را به آتش می‌کشید. درخششی که به اندازه‌ای چشمنواز بود که چشم‌های تیزبین مربی بازیکن شناسی چون گابریل کالدرون را گرفت و او از مدیران وقت پرسپولیس خواست به جای هزینه چند صد هزار دلاری برای خرید مهاجم خارجی او را در نیم فصل به پرسپولیس بیاورند. خواسته‌ای که در گیر و دار مناقشه مربی آرژانتینی و مدیرعامل وقت سرخ‌ها عملی نشد و رفتن ناگهانی کالدرون آن را عقیم گذاشت تا همه چیز به پایان فصل موکول شود.

 

آل‌کثیر جزو نخستین خریدهای پرسپولیس بود که رقم سنگین قراردادش به شدت خبرساز شد و او را زیر فشار شدیدی قرار داد. فشاری که مهاجم 31 ساله تازه‌وارد سرخ‌ها تجربه آن را نداشت و در این توفان اسیر شد تا آغازی آرام با پرسپولیس داشته باشد. او در لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و جانشین علیپوری شد که در 4 فصل گذشته از ارکان موفقیت بی‌بدیل سرخ‌ها بوده و جدایی‌اش یک شوک بزرگ برای هواداران پرسپولیس محسوب می‌شد، آنچه فشارها را بر شانه‌های تنومند آل‌کثیر بیشتر و بیشتر کرد.

 

نتیجه این همه فشار 3 بازی کمرنگ از عیسی در 3 بازی نخست پرسپولیس در لیگ قهرمانان بود. آنجا که آل‌کثیر که در کلونی سرخ‌ها به عنوان یک غریبه تازه‌وارد نمایشی افتان و خیزان داشت و همین انتقادها را از او بیشتر کرد. بازی با الشارجه اما یک آغاز دوباره برای عیسی بود. آنجا که در روز شکوفایی پرسپولیس سرانجام زنجیرها را پاره کرد و نخستین گل خود را با پیراهن قرمز به ثمر رساند تا ثابت کند شایسته این همه انتقاد و ملامت نبوده.

 

شاهکار بزرگتر اما در راه بود. بازی با السد پرستاره و میلیاردری که آمده بود در خانه جام را نگاه دارد. حضور آل‌کثیر در پرسپولیس و بغداد بونجاح در ترکیب السد به عنوان دو مهاجم اصلی دو تیم یک قیاس مع‌الفارق بود که به خوبی فاصله پرسپولیس و السد را از منظر اقتصادی به رخ می‌کشید اما آنکه در پایان رستگار شد، عیسی آل‌کثیر بود. فرشته نجاتی که درست در بزنگاه کلیدی کیفیت بالای خود را به رخ کشید و با یک ضربه سر تماشایی تور دروازه السد را تکان داد تا پاسخ جانانه‌ای به همه انتقادهای بی‌رحمانه بدهد.

 

حالا عیسی ستاره تازه پرسپولیس است. ستاره‌ای که در کمترین زمان ممکن اثری از خود به جای گذاشته که دیگر کسی به یاد علیپور و گل‌های پرشمارش و البته جدایی نامهربانانه‌اش نیفتد. این آل کثیر با پرسپولیس به رویاهای بزرگتر می‌اندیشد.

ایران ورزشی 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ترند عیسی آل کثیر آل کثیر نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فصل‌های گذشته پس از جدایی سعید آقایی دیگر دفاع چپ تخصصی نداشت و از وحید امیری و سپس علی نعمتی در این پست استفاده کرد.

با این حال سرخ‌ها در این زمستان در پست دفاع چپ یک گزینه مطرح جذب کردند. عبدالکریم حسن، کاپیتان سابق قطر و السد به تهران آمد تا پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

عبدالکریم در این مدت میان هواداران پرسپولیس نیز محبوب شده و جایگاه خوبی هم در ترکیب تیم دارد. او با فیزیک مناسب و آماده حسابی در تمرینات خودنمایی می‌کند‌.

در بازی درون تیمی تمرین سرخ‌ها، در یک صحنه عبدالکریم حسن، دفاع چپ فعلی و وحید امیری، بازیکنی که بارها در این پست بازی کرده با یکدیگر تقابل جذابی داشتند. البته امیری پس از مصدومیتش وظایف جدیدی دارد و به خط حمله کمک می‌کند و کاملا از خط دفاع فاصله گرفته است.

دیگر خبرها

  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • ببینید | نماهنگ حماسی «الله اکبر» محمود کریمی به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • عیسی به دنبال رکورد دست نخورده شهاب زاهدی