Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی، در شرایطی که امکان سفر به نجف و کربلا و زیارت ائمه معصومین (ع) وجود ندارد، ویدئویی از روضه خوانی حاج مرتضی طاهری، مداح و ذاکر اهل بیت (ع) در فضای مجازی منتشر شده و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه این ویدئو آن است که در هواپیمای مسافربری تهران به نجف در صبح اربعین سال ۹۶ ضبط شده و به تازگی به اشراک گذاشته شده است.

ویدئوی کامل روضه خوانی حاج مرتضی طاهری در هواپیمای تهران به نجف را مشاهده می‎کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

نوحه خاطره انگیز مداح خوزستانی + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرتضی طاهری نجف اشرف روضه خوانی هواپیمای مسافربری اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!

گشت ارشاد چند روزی است با تغییر نامش دوباره در خیابان‌ها ظاهر شده است. در این مدت کوتاه انتشار ویدئوهایی از نحوه برخورد با برخی زنان موجب انتقادات فراوانی شده تا جایی که مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این گونه رفتارها واکنش نشان داد و از تذکر رهبری به برخی مسئولان به دلیل انجام کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب خبر داد. 

در فضای مجازی هم عکس‌العمل‌های متفاوتی از کاربران مشاهده شد. در همین زمینه کاربری به نام «حسن عباسی» با انتشار عکسی از «یک دختر نیمه برهنه در تهران» نوشت: «‌مخالفان گشت ارشاد، مقلّدان مهدی فضائلی بفرمایید با این دختر برهنه چه کنیم؟»

اما انتشار این عکس کافی بود تا مردم کنجکاو در فضای مجازی با یک تحقیق ساده، دست این کاربر خاص را رو کنند و مهسا جزینی (روزنامه‌نگار) منبع واقعی این عکس که از سایت Pinterest برداشته شده و در ایران گرفته نشده را، افشا کرد.

این حرکت باعث شد تا کاربران با انتشار تصاویر مختلفی مربوط به خارج از کشور به اسم نقاط مشخصی از ایران، اقدام این کاربر را به سوژه طنز خود تبدیل کنند.

دیگر خبرها

  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!