Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@18:59:06 GMT

روحانی، فردا به مجلس نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۶۵۱

روحانی، فردا به مجلس نمی‌رود

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: آقای رئیس جمهور تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است. ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که ما صلاح نمی‌دانیم آقای رئیس جمهور فردا در جلسه رای اعتماد در مجلس حضور یابد لذا به دنبال عدم موافقت ستاد، آقای روحانی برای معرفی آقای علیرضا رزم حسینی فردا در مجلس حضور نمی‌یابد، اما آقای اسحاق جهانگیری، معاون اول وی در این حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در واکنش به اظهارات یکی از اعضای هیات رییسه مجلس مبنی بر مخالفت مجلس با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس‌جمهور در جلسه رأی اعتماد، گفت: ما درخواستی برای حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به مجلس ندادیم. چند روز پیش من به آقای قالیباف گفتم که حضور آقای رئیس جمهور در جلسه روز سه شنبه مجلس، تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است؛ اگر اجازه دادند، آقای روحانی حضور پیدا می‌کند اگر نه آقای جهانگیری می‌آیند.

امیری خاطر نشان کرد: با توجه به ماده ۲۰۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس مبنی بر اینکه رئیس جمهور می‌تواند پاسخ مخالفان وزیر پیشنهادی را به شخص دیگری بسپارد، من از رئیس مجلس درخواست کردم که اگر آقای رئیس جمهور نیامد، شما اجازه دهید که آقای جهانگیری مانند جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به اظهارات مخالفان پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: در زمان معرفی آقای خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی نیز، آقای رئیس جمهور به دلیل موافقت نکردن ستاد ملی مقابله با کرونا به جلسه رأی اعتماد نیامد، اما آقای جهانگیری بر اساس همین ظرفیت قانون آیین نامه داخلی مجلس به ابهامات و اظهارات مخالفان پاسخ داد لذا ما نیز از آقای قالیباف درخواست کردیم از این ظرفیت استفاده شود.

وی افزود: رئیس مجلس گفت که این موضوع را در هیئت رئیسه مطرح می‌کند، بعد از ظهر امروز با من تماس گرفت و گفت: این موضوع در هیئت رئیسه مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت. فردا آقای جهانگیری در جلسه رای اعتماد حضور می‌یابد، ولی سخنرانی نخواهد داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: روحانی مجلس کرونا رزم حسینی حسینعلی امیری پارسی خبر ستاد ملی مقابله با کرونا جلسه رای اعتماد آقای رئیس جمهور وزیر پیشنهادی آقای جهانگیری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا سریلانکا حضور پیدا کرد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • فیلم/ حضور رئیس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • توصیه به فراجا در موضوع حجاب | روایت یک جلسه مهم با رئیس جمهور
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی