Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هایدی آلبرتا هولان، نماینده دائم کانادا در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین و سفیر این کشور در اتریش و اسلواکی به ریاست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بین سال‌های ۲۰۲۰ الی ۲۰۲۱ منصوب شد.
وی از امروز ریاست شورای حکام را از میکائیلا کوملین گرنیت سوئدی تحویل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین طرح برندینگ متهم ردیف اول انفجارهای سریالی در جایگاه‌های سوخت/ نظارت و پایشی در کار هست؟ به ونزوئلا بنزین دادیم، طلا گرفتیم آخرین گزارش عملکرد پتروشیمی‌ها/ثبات نسبی نرخ فروش محصولات در شهریورماه رشد ۶درصدی نرخ دلار نیمایی در قیمت پایه محصولات پتروشیمی/ دومین افزایش قابل توجه قیمت در سال جاری اظهارات جدید نفتی در اجلاس جی۲۰/ از ناامیدی به بهبود کوتاه مدت نفت تا امیدواری به کاهش ذخایر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کانادا شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی اتریش انرژی سازمان های بین المللی کانادا شورای حکام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران نرسیده است

خبرگزاری «رویترز» روز جمعه به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش داد که هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران نرسیده است.

به گزارش مشرق، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (جمعه) از زیر نظر داشتن اوضاع در ایران، در پی تنش‌ها با رژیم صهیونیستی خبر داد.

آژانس اتمی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «ما تایید می‌کنیم که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است و از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم».

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در این بیانیه آمده است: «ما تکرار می‌کنیم که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف اقدامات نظامی قرار بگیرند».

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با توجه به تلاش ناموفق برخی عوامل برای خرابکاری در اصفهان، گفت: «ما همچنان از همه می‌خواهیم که حداکثر خویشتن‌داری را از خود نشان بدهند».

بامداد امروز بود که ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان هدف اصابت سامانه‌های ضدهوایی قرار گرفته و از بین رفتند.

منابع آگاه نیز ساعتی پیش به خبرگزاری فارس اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • واکنش آژانس انرژی اتمی به حمله امروز صبح در اصفهان
  • آژانس: هیچ آسیبی به مراکز هسته‌ای ایران وارد نشده
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ ای ایران وارد نشده است
  • آژانس: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • آژانس انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • آژانس اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران نرسیده است
  • گروسی به ایران می آید!
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد