Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در حاشیه پنجمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش که توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به اجرا درآمد، در جمع خبرنگاران درباره درگیری‌های به وجود آمده بین دوکشور ارمنستان و آذربایجان اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی ما به عنوان همسایه هر دو کشور این است که موضوع را به صورت گفتمان حل و فصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: در چند روزگذشته درگیری بین این دو کشور شدت پیدا کرده و با یکدیگر تبادل آتش دارند ما موضوع را رصد می‌کنیم و حتی صبح امروز بنده به مرزبانان دو طرف پیام فرستادم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: درخواست ما از این دو کشور این است که مسائل را به صورت مذاکره با یکدیگر حل و فصل و آرامش ایجاد کنند البته تبادل آتش آنها را رصد می‌کنیم و این درگیری به نفع هیچ یک از دو کشور نیست و ممکن است دیگران این مسئله به وجود آمده را مورد سوءاستفاده قرار دهند.

وی یادآور شد: البته اخطار می‌دهیم که سمت خاک ما نباید گلوله‌ای رد و بدل شود؛ اشتباها دو گلوله خمپاره نزدیک مرز ما افتاده بود که به آنها تذکر دادیم و امیدواریم آرامش ایجاد شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات منطقه در گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و فیدان

وزرای خارجه ایران و ترکیه، آخرین تحولات منطقه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش مشرق، در تماس تلفنی هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این تماس همچنین تحولات غزه و ضرورت آتش بس فوری مورد تأکید وزرای خارجه دو کشور قرار گرفت. وزیر خارجه ترکیه با اشاره به اظهارات تحریک کننده مقامات رژیم اسرائیل در منطقه، بر اهمیت تلاش جمعی برای پایان دادن به جنگ در غزه و بحران در منطقه تأکید نمود.

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات منطقه در گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و فیدان
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل در مزون لباس
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف