Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عصر ایران- پوما اس تی 2021 کراس اوور کوچک فورد در واقع رونوشتی از فیستا دیگر محصول این کمپانی است که مقداری ارتفاع آن از سطح زمین بیشتر شده است.

طراحی

این خودرو ویژگی های طراحی جالبی را به عنوان یک خودروی شهری همراه خود دارد که از جمله می توان به دماغه عضلانی آن متشکل از چراغ های اصلی بزرگ برجسته با گرافیک داخلی جذاب، گریل(جلوپنچره) 8 ضلعی دارای بافت لانه زنبوری و یک بامپر(سپر) اسپرت خوش فرم و زیبا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپوش موتور پوما اس تی نیز چین ها و الگوی برش مطلوبی دارد که آنرا کاملا از یک طراحی ساده و معمولی فاصله می دهد.

در نمای جانبی نیز مجموعه هماهنگی پیش روی مخاطب قرار می گیرد. بویژه رینگ های 19 اینچی و فندرهای(گلگیر) عضلانی که در یک محیط کوچک به خوبی حس خودرویی باکیفیت و متفاوت را انتقال می دهند.

در نمای عقب نیز یکی از بهترین منظره های مرتبط با این کلاس را مشاهده می کنیم. بسیاری از کارشناسان طراحی چراغ های اصلی پوما را از نمونه های مشابه در گروه رنو و پژو جذاب تر می دانند.

کابین

داخل کابین یک محیط ساده و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نمایشگر اصلی 8 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، نمایشگر دیجیتال جایگزین نشانگر سنتی آمپر، شارژر بی سیم، تعویض دنده ولومی، جزئیات مربوط به تریم اس تی و ... بخشی از ویژگی های پوما اس تی هستند.

در بخش ایمنی نیز به هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی، شناسایی هوشمند علائم ترافیکی و ... می توان اشاره کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی پیشرانه

در این قسمت از نمونه 3 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با 197 اسب بخار خروجی و گشتاور 320 نیوتن متر استفاده شده است. با انتخاب وضعیت مصرف سوخت اقتصادی می توان تنها از دو سیلندر فعال در موتور استفاده کرد. این مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته دستی هماهنگ می شود.

این محصول طی 6.7 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت برابر با 220 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: *حراج یکی از کمیاب ترین انواع فورد (+تصاویر) *73 هزار دلار برای هیولای خیابانی فورد! (+تصاویر) *قلبی که در آمریکا برای ایتالیا می تپد! (+فیلم و تصاویر) *تبدیل فورد اف-150 به هیولای برفی آرکتیک تراکس! (+تصاویر) *فورد اِج اس تی 2020؛ ترکیبی فعال از طراحی و پیشرانه اسپرت! (+تصاویر) *فورد برانکو اسپرت 2021/ بازگشت یک برند محبوب پس از 25 سال! (+تصاویر) *فورد "جی تی40" با ارزش پایه 7.5 میلیون دلاری وارد حراج می شود! (+تصاویر) *ماستنگ هایی با رکورد دلاری/ "اولین ها" همیشه گران قیمت هستند! (+تصاویر) *لیکوئید کربن؛ جادوی فیبرکربن در خاص ترین محصول کمپانی فورد (+فیلم و تصاویر) *کمیاب ترین "مار سمی" معرفی شد/ خودرویی که فقط 250 دستگاه خواهد بود! (+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/0038pB

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پوما فورد فیستا خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد قیمت حواله خودرو‌های جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!

فروش حواله‌های خودروی جانبازان همچنان در بازار آزاد ادامه دارد.

به گزارش روزگار خودرو، قیمت این حواله‌ها معمولا در حدود ۲ تا ۴ میلیارد تومان قرار دارد، اما برای خودور‌های بنز شرایط فرق می‌کند.

خودرو‌های لوکس بنز از مدل c کلاس، cla و کلاس a در سامانه یکپارچه انجام شد و حال قیمت‌های نجومی برای حواله‌های این خودرو‌ها تعیین می‌شود.

قیمت حواله خودروی بنز c کلاس ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان در فضای مجازی است.

حواله بنز cla هم حدود ۹ الی ۱۲ میلیارد تومان قیمت دارد و برای کلاس هم قیمت ۱۰ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

نکته جالب اینجاست که قیمت نهایی این سه مدل خودرو در بازار آزاد بین ۱۸ تا ۲۲ میلیارد تومان اعلام شده است.

آلمانی‌ها هم برای جانبازان

دو مدل مرسدس بنز C ۱۸۰ و CLA ۱۸۰ خودرو‌هایی هستند که برای جانبازان در نظر گرفته شده است. این دو محصول البته جزو نسخه‌های پایه محسوب می‌شوند، اما با این وجود به نظر می‌رسد که با واردات این خودرو‌ها شرکت ستاره ایران نیز که از قدیم واردات محصولات بنز را بر عهده داشت دوباره به میدان بازگردد. نکته جالب اینجاست در حالی که ارز برای واردات خودرو و حتی کارکرده‌ها وجود ندارد شاهد ورود خودرو‌های آلمانی برای جانبازان هستیم.

مشخصات فنی

هر دو خودروی مورد نظر از پیشرانه بنزینی و برقی به صورت ترکیبی استفاده می‌کنند. مرسدس بنز CLA از پیشرانه ۱.۳ لیتری توربو بهره می‌برد که توان حداکثری آن با ترکیب پیشرانه برقی به ۱۳۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن. متر گشتاور می‌رسد. توان این پیشرانه‌ها نیز از طریق گیربکس هفت سرعت دوکلاچه‌تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

اما مردس بنز کلاس C ۱۸۰ توان بیشتری نسبت به مدل CLA دارد. این خودرو از پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو بهره می‌برد که توان آن با کمک پیشرانه برقی به ۱۷۰ اسب بخار می‌رسد و حداکثر گشتاور آن روی ۲۵۰ نیوتن. متر قرار دارد. گیربکس این خودرو نیز پیشرفته‌تر و از نوع ۹ سرعت دوکلاچه‌تر است. یکی از نکات جذاب درباره مرسدس C ۱۸۰ سیستم انتقال قدرت آن است که به محور عقب توان را منقل می‌کند و می‌تواند جذابیت بیشتری البته برای جانبازان داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک برادرخوانده آدیداس به نایکی
  • رکورد قیمت حواله خودرو‌های جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • کشف میدان‌های مغناطیسی قدرتمند اطراف سیاهچاله کهکشان راه شیری
  • توقیف کراس‌های قاچاق در رشت
  • خودرو‌های جدید تولید ایران
  • سیاهچاله کهکشان راه شیری توسط میدان‌های مغناطیسی قدرتمند احاطه شده است
  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • وقت عکاسی با فورد جی تی
  • مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان؛ از گارد جاویدان تا سواره نظام
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند