Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۳-۱ آرسنال را شکست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 22 و 30 دقیقه ورزشگاه آنفیلد میزبان مهمترین بازی هفته فوتبال اروپا بود.

تیم فوتبال لیورپول به مصاف آرسنال آماده این روزها رفت و در یک جدال سخت و نفس گیر به برتری 3 بر یک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 25 بازی، حرکت مایتلند نایلز از سمت راست آرسنال جواب داد و لاکازت با اشتباه عجیب رابرتسون گل اول بازی و توپچی‌ها را به ثمر رساند.

سادیو مانه تنها 3 دقیقه زمان نیاز داشت تا با حرکت دیدنی صلاح در دقیقه 28 کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه 34 بازی اندرو رابرتسون توانست اشتباه خود را جبران کند و گل دوم لیورپول را به ثمر رساند.

بازی با حملات 2 تیم دنبال شد و الکساندر لاکازت 2 موقعیت مهم بازی را برای آرسنالی‌ها از دست داد. البته از واکنش آلیسون بکر که در لحظات آخر به این بازی رسید نیز نباید گذشت.

در دقیقه 87 بازی، دیگو یوتا، خرید جدید لیورپولی‌ها توانست گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا کلوپ در یک بازی دیدنی مقابل آرتتا به برتری 3 بر یک دست یابد.

لیورپول با این برد 9 امتیازی شد و با تفاضل گل +5 به رده دوم صعود کرد.

آرسنال نیز با 6 امتیاز و تفاضل گل +3 در جایگاه پنجم قرار دارد.

لسترسیتی که شب گذشته منچسترسیتی را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد در صدرجدول قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس فوتبال لیورپول آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد

نگاه به رتبه لیکرز نکنید، آنها همانطور که پتانسیل شکست مقابل بدترین تیم های لیگ را دارند، توانایی شکست بهترین تیم های لیگ را هم دارند. 

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران، چهار بازی در جریان رقابت های فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که در این چند مسابقه رقم خورد. 

نتایج بازی ها نتایج بازی های امروز نکات آماری و اتفاقات مهم

تیم عجیب و غریب و ناآماده گلدن استیت وریرز، میامی هیت را در خانه اش شکست داد! کلی تامپسن بهترین بازیکن وریرز در این دیدار بود و 28 امتیاز با 6 سه امتیازی ثبت کرد. وریرز که فصل گذشته یکی از بهترین تیم ها در خانه و یکی از بدترین ها در بازی های خارج از سن فرانسیسکو بود، این فصل رکورد 19-18 در خانه دارد و در خارج از آن رکوردش 15-19 است. اگر این روند ادامه دار باشد، آنها به دومین تیم تاریخ لیگ تبدیل می شوند که تعداد پیروزی هایشان از شکست ها بیشتر است اما در خانه رکورد بدتری دارند.

جیمی باتلر در این بازی به دلیل بیماری حضور نداشت و همچنین خبری از مصدومانی مانند کوین لاو، تایلر هیرو و دانکن رابینسون هم نبود. 

میلواکی باکس - لس آنجلس لیکرز دوباره بسیار جذاب از آب درآمد. لیکرز بدون لبران جیمز در خانه تیم دوم کنفرانس شرق به میدان رفت و در حالی که در کل 48 دقیقه از حریفش پیش نیفتاده بود، بازی را به اورتایم کشاند. در اورتایم اول هم برنده مشخص نشد تا در اورتایم دوم، یاران پادشاه کار را به نفع خودشان رقم زدند. 

آنتونی دیویس در این بازی 52 دقیقه در زمین حضور داشت که در دوران حرفه ای خودش بی سابقه محسوب می شود. او همچنین 19 شوت از دست داد که در دوران حضورش در لیکرز بی سابقه بود. ای دی کارش را با آمار 34/23 با 2 توپربایی و 4 بلاک ثبت کرد و یانیس آنتتوکومپو را شکست داد. یانیس 29/21/11 ثبت کرد و 3 بلاک هم انجام داد.

بهترین بازیکن لیکرز در این بازی که بود؟ با احترام به دی آنجلو راسل (28/12/7)، آستین ریوز یک تریپل دبل حیرت انگیز از خودش به جا گذاشت و شایسته این عنوان است. ای آر 29 امتیاز (9 امتیاز در اورتایم)، 14 ریباند و 10 اسیست (تنها یک ترن اور) به ثبت رساند؛ در قرن 21 تنها لبران جیمز برای لیکرز چنین آماری ثبت کرده بود. شاید عجیب باشد اما لیکرز واقعا با فیلدگل 39% در این بازی به پیروزی رسید و در کوارتر اول 19 امتیاز عقب بود. 

هواداران میلواکی باکس پس از بازی به شدت به قضاوت داور معترض بودند چون لیکرز 32 پرتاب آزاد داشت و این عدد برای باکس روی 17 ماند. نکته عجیب دیگری می خواهید؟ درصد پیروزی لیکرز در این فصل بدون لبران از بازی های با لبران بیشتر بوده است! 

تریوی جوان اوکلاهماسیتی تاندر مقابل نیواورلینز پلیکانز فوق العاده ظاهر شد. جاش گیدی 26/9 ثبت کرد، شی گیلجس الکساندر 24/5/8 داشت و جیلن ویلیامز 26 امتیاز با 5 اسیست داشت. آنها بازی را با یک ران 0-12 تمام کردند. 

از بازی بسیار مهم دالاس موریکس و ساکرامنتو کینگز که برای سید همه تیم های کنفرانس غرب اهمیت داشت، انتظار رقابت نزدیک تری داشتیم. با این حال لوکا دانچیچ و دوستانش کاری کردند که اصلا در کوارتر چهارم لازم نشد لوکا مجیک در زمین حضور داشته باشد. پنجمین پیروزی متوالی موریکس در حالی به دست آمد که لوکا آمار 28/11/6 با سه توپربایی ثبت کرد. به نظر شما کدام یک از این دو تیم به پلی این می رود و کدام یک مستقیم به پلی آف می رسد؟ 

جدول دو کنفرانس 

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • خاطره‌ای برای تمامی عمر