Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)مسئول دفتر تقریب مذاهب دردانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری کارگاه مجازی با عنوان «قیام امام حسین علیه السلام از دیدگاه اهل سنت»گفت: ۶۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد آذربایجان غربی و دیگر استان ها و طلاب و روحانیون شیعه و اهل سنت و فعالان در عرصه تقریب دراین کارگاه که به همت دفتر تقریب دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعلی افزود: در این کارگاه  شیخ خلیل افرا رییس شورای افتا اهل سنت بوشهر و ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت نقده به ایراد سخنرانی در موضوع قیام امام حسین (ع) از دیدگاه اهل سنت پرداختند وهر دو کارشناس بر مشروع بودن قیام امام حسین (ع) تاکید داشتند و هدف از قیام امام حسین (ع)را یاری رساندن به دین اسلام و احیای دین و نیز احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردند.

وحید پورعلی اظهار داشت: دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد واحد ارومیه در تاریخ 13 مرداد سال 99 افتتاح و نشست اول این دفتر هم با عنوان دیپلماسی تقریب در مورخه 21 مرداد برگزار شد .

مسئول دفتر تقریب مذاهب دردانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در پایان با تبیین برنامه های این دفتر گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی برای اساتید دانشجویان وفرهنگیان، برگزاری اردوهای فرهنگی برای استادان، دانشجویان و فرهنگیان وهمچنین راه اندازی نشریه تقریب مذاهب استان از برنامه های آتی این دفتر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1074268 برچسب‌ها مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی دانشگاه آزاد اسلامی قیام امام حسین تقریب مذاهب دفتر تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: دو رشته تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی بر اساس نیاز‌های روز کشورراه اندازی شد. 
محمود حق بجانب افزود: براساس نیاز‌های روز کشور شورای گسترش و آمایش رشته‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیاء در مقطع کارشناسی ارشد و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری را برای قوچان  تصویب کرد.
وی گفت: این واحد دانشگاهی برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ میزبان اولین نشست تخصصی اینترنت اشیاء با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بود و هم‌اکنون تنها واحد دانشگاهی در سطح دانشگاه‌های آزاد کشور بوده که این رشته را دارا است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان افزود: قطعاً تأسیس و راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم است و می‌توان امیدوار بود کشورمان در این خصوص دوشادوش سایر کشور‌های توسعه یافته به‌ویژه درزمینه هوشمندسازی حرکت کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام