Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به مناسبت هفته ی دفاع مقدس، مراسم تجلیل و یاد بود از خانواده های معظم شهدا با حضور  حجت الاسلام حمید جعفری، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق،  سید علی موسوی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و محمد رضا جدیدیان مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه  و جمعی از همراهان، در منزل شهیدان " قدیر سرلک" از شهدای مدافع حرم و شهید" سید حسن باقری" از شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید  قدیر سرلک متولد ۱۳ شهریور ماه سال ۱۳۶۳  بود، در سن ۳۱ سالگی در حلب سوریه در قامت مدافع حرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و بسوی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عروج کرد.

وقتی از مادر این شهید بزرگوار درباره قدیر پرسیدیم، پاسخ داد: رفتار و اخلاق قدیر جور خاصی بود. وقتی که به سوریه رفت، خیلی نگرانش بودم چند ماهی بود که از فرماندهان سپاه شده بود. ماموریت های زیادی هم می رفت ولی این ماموریت فرق داشت.

تنها خواسته مادر شهید قدیر سرلک این بود که مسئولان برای مزار شهدا سایبان نصب کنند. در این مراسم سید علی موسوی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  از نام گذاری یکی از اماکن دانشگاه به نام "شهید قدیر سرلک" که از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق بود، به رسم یاد بود و تجلیل از او خبر داد.

در ادامه با حضور در منزل این شهید والا مقام" سید حسن باقری "، از همسر او تقدیر و تجلیل به عمل آمد. از این شهید بزرگوار ۸ فرزند به یادگار مانده است که حاصل ۱۸ سال زندگی مشترک وی با همسر فداکارش است. شهید باقری، سال ۱۳۶۴ودر سن ۴۱ سالگی و در منطقه عملیاتی هویزه به شهادت رسید.

در پایان، هدیه ای به رسم یاد بود از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به خانواده های این دو شهید بزرگوار اهدا شد.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1074269 برچسب‌ها هفته دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق شهید قدیر سرلک شهید مدافع حرم خانواده شهدا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی هفته دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق شهید قدیر سرلک شهید مدافع حرم خانواده شهدا دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق قدیر سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سه بازیکن و یک داور از استان سمنان به اردوی تیم ملی او-اسپرت ایران دعوت شدند که در بین آنها نام یک دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به چشم می خورد.

دانیال غفوریان دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود توانست به اردوی آمادگی تیم ملی او- اسپرت ایران راه یابد.

بیشتر بخوانید: اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز

وی که دارنده مقام اول استانی و سوم کشوری در رشته کوراش و مقام دوم کشوری کشتی آلیش در گنبد کاووس است، از سال ۹۸ ورزش حرفه‌ای را زیر نظر جواد عجم رئیس فدراسیون او- اسپرت کشور شروع کرده است.

وی هدف غایی خود را حضور در قابتهای آسیایی مالزی ۲۰۲۴، جهانی کاستاریکا۲۰۲۴ و جایزه بزرگ ابوظبی ۲۰۲۴ و در نهایت قهرمانی جهان می‌داند و مشوق‌های خود را نیز در این راه خانواده و برادرش که وی نیز دارای مقام کشوری در این رشته و عضو تیم ملی است، می داند.

او- اسپرت شامل سه رشته اصلی در بخش مبارزه‌ای، عبور از موانع و تعقیب و گریز است. اردوی آمادگی تیم ملی اواسپرت از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳در ارومیه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1227121 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • اعزام تیم‌های رباتیک کانون یزد به مسابقه‌های ربوکاپ آزاد ایران
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • برنامه هفته دوم سوپر لیگ کاراته اعلام شد
  • فاجعه حمله تروریستی در زابل تصویری واضح از خواری دشمنان ایران اسلامی است
  • سومین همایش ملی و بین‌المللی سلامت، حکمت و حکمرانی برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین خانه معدن و دانشگاه آزاد اسلامی