Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «تشخیص قند خون بر اساس منطق فازی» نوشته مهندس کیانوش سوری، محقق لرستانی، توسط انتشارات سنگ نبشته خرم‌آباد منتشر و راهی بازار نشر شد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ در این کتاب، از یک الگوریتم دسته‌بندی مبتنی بر قانون برای دسته‌بندی بیماران قند خون استفاده ‌شده و همچنین برای استخراج قوانین فازی از یک الگوریتم بهینه‌سازی ازدحام ذرات استفاده‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این الگوریتم دارای ویژگی‌هایی است که آن را از سایر الگوریتم مورد استفاده متمایز می‌کند. ازجمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به تابع افزایش تنوع ذرات و تکامل هم‌زمان توابع عضویت و قوانین فازی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش ؛ نویسنده یادآور شد:  قند خون یکی از بیماریهای رایج در جوامع امروزی است که دارای عوارض خطرناکی میباشد و تشخیص بیماری آن و یا آگاهی یافتن از ابتلا به این بیماری همواره کار آسانی برای پزشکان و عموم مردم نبوده است لذا امیدوارم با نگارش و تالیف این کتاب و مجموعه تحقیقات آن توانسته باشم کمکی هرچند ناچیز همراستا با پزشکان متعهد به بیماران قند خونی(دیابت) دیار عزیزمان ایران اسلامی داشته باشیم.

لازم به ذکر است که کتاب مذکور در 124 صفحه و به تعداد یک‌هزار نسخه در مهرماه سال‌جاری توسط انتشارات سنگ نبشته خرم‌آباد منتشر و به بازار نشر ارائه شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتاب خرم آباد قند خون قند خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ترفند تشخیص فلفل تند از شیرین (فیلم)



منبع:پیج laziz_tv_test

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند ترفند کاربردی وقتی به کوه و طبیعت می روید حتما به کارتان می آید (فیلم) ترفند خطرناک آرایشگر مرد برای حالت دادن به مو (فیلم) ترفند‌هایی برای رفع گرفتگی لوله، تمیزی و خوش بو کردن سینک ظرفشویی (فیلم)

دیگر خبرها

  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت
  • سنگ کیسه صفرا چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • چند ترفند تشخیص فلفل تند از شیرین (فیلم)