Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@23:52:05 GMT

نیاز منچسترسیتی به ترمیم خط دفاع

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۷۲۸۰

خبرگزاری میزان-پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، خط دفاع تیمش را ترمیم کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت goal، تیم فوتبال منچسترسیتی با تغییرات کمی وارد فصل جدید لیگ برتر جزیره شده اما پپ گواردیولا باید قبل از اینکه خیلی دیر شود و از کورس قهرمانی جا بماند، خط دفاع تیمش را ترمیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سیتی برای اولین بار در دوران مربیگری خود در دیدار مقابل لستر ۵ گل دریافت کرد و شکست خورد. آنچه که مسلم است این است که اگر سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها، هرچه زودتر وضعیت دفاع تیمش را سر  و سامان نبخشد، این فصل هم مانند فصل گذشته که جام را به لیورپول تقدیم کرد، در لیگ برتر بدون جام می‌ماند.

این یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های فصل گواردیولا در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر روی نیمکت منچسترسیتی است. شکست نگران‌کننده و ناگوار ۵-۲ سیتی در خانه مقابل لسترسیتی نشان داد که آنها ممکن است نتوانند برای دومین فصل پیاپی با لیورپول رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد جالب منچسترسیتی به بارسلونا

انتهای پیام/

برچسب ها: پپ گواردیولا منچستر سیتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچسترسیتی پپ گواردیولا منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از سال 2021 همواره توانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. در سال 2021 با زیدان به چلسی باختند. در سال 2022 با کارلتو موفق به حذف سیتی و در نهایت قهرمانی شدند و فصل گذشته نیز با شکست از سیتی نتوانستند به فینال برسند.

رئال دیشب با گرفتن انتقام از سیتی و شکست این تیم دوباره به نیمه نهایی رسید و باید به مصاف بایرن برود. صعود رئال باعث شد کارلو آنچلوتی با رکورد پپ گواردیولا برابری کند.

کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا دو مربی‌ای هستند که بیشتر از همه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده‌اند. از 10 نیمه نهایی این مربی ایتالیایی، پنج مورد با رئال مادرید (2014، 2015، 2022، 2023 و 2024)، چهار مورد با میلان (2003، 2005، 2006 و 2007) و یک مورد با یوونتوس (1999) بوده است. با آنچلوتی، رئال در سال‌های 2014 و 2022 قهرمان شده ولی در سال 2015 مقابل یوونتوس و در سال 2023 مقابل سیتی شکست خورد. امسال برابر بایرن چه خواهند کرد؟

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود