Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش نجباء عراق به حمله راکتی به یک منطقه مسکونی در بغداد واکنش نشان داد.

بر این اساس، اکرم الکعبی، دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق به شلیک دو راکت کاتیوشا به یک منطقه مسکونی در نزدیک فرودگاه بغداد که کشته شدن ۵ زن و کودک منجر شد واکنش نشان داد و آن را توطئه آمریکا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، الکعبی اعلام کرد: دو روز پیش درباره شیوه‌های خصمانه و حیله‌گرانه شیطان بزرگ برای ایجاد هرج و مرج و استفاده از همه ابزار‌های پلید و ناپاک در فتنه انگیزی برای دستیابی به اهداف خبیثش هشدار دادیم و جنایت فجیع دیروز (روز دوشنبه) و حمله به مردم بی گناه و شهادت چند عضو یک خانواده، مغایر با شریعت اسلامی و مغایر با همه ادیان آسمانی و اصول انسانی است.

وی خاطر نشان کرد: ما خواهان تحقیق شفاف و علنی هستیم تا ملت عراق از نقش پلید طرف‌های دشمن عراق و ملت آن آگاه شود. ما از تشکیل یک کمیته در این خصوص حمایت می‌کنیم و می‌خواهیم دستگاه قضایی نقش اساسی در آن برای برملا کردن واقعیت‌ها داشته باشد تا مردم صداقت و بی گناهی سلاح مقاومت را درک کنند و معلوم شود چه کسانی در پس این حملات برای برهم زدن محاسبات و حمله به بی گناهان برای دستیابی به مقاصد پست خود هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش نجبا اکرم الکعبی حمله راکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران نشان داد اسرائیل نمی‌تواند از خود دفاع کند+ فیلم

کانال تلگرامی اخبار استراتژیک ویدئویی از اظهارات دیپلمات بازنشسته آمریکایی منتشر کرد که گفته است: ایرانیان حمله خود را در اوج دقت و بسیار فوق العاده انجام دادند و این حمله تمام قواعد بازی خاورمیانه را تغییر داد. - اخبار رسانه ها -

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • حمله ایران نشان داد اسرائیل نمی‌تواند از خود دفاع کند+ فیلم
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • کشف عجیب دانشمندان درباره انرژی تاریک
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه