Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عده‌ای دلال و سودجو اقدام به تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه اسفندآباد در شهرستان ملارد کرده بودند که امروز ۲۸ ویلای لوکس تخریب و به حالت اول برگشت.

وی افزود: این ویلاها در عرض ۶ ماه و کمتر از یک سال ساخته شده بودند و عدم نظارت مسؤولان مربوطه موجب وارد آمدن خسارات هنگفت به افراد می‌شود و متأسفانه کشاورزان و باغداران سودی نمی‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان ملارد بیان کرد: دلالان با خرید اراضی این افراد، تفکیک و تبدیل آن به قطعات کوچک‌تر و متأسفانه با انجام ساخت و ساز در غفلت و حتی هماهنگی با مأموران به سایر افراد غیر مطلع می‌فروشند و پس از آن خریداران با اعمال قانون مواجه می‌شوند.

جبله خاطرنشان کرد: توقع ما از مسؤولان اعم از جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها آن است که هشدارهای لازم را داده و از دهیاران تقاضامندیم همیار ما باشند و اخبار و اطلاعات را به دادستانی ارسال کنند.

انتهای پیام/ش/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی دلالان تغییر کاربری باغ دادستان ملارد تخریب باغ ویلای غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان ️

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: طی سال گذشته با کنترل و پایش مستمر محورهای استان همدان ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز توسط گشت‌های راهداری در حریم راه‌های همدان شناسایی و برخورد قانونی با آنها انجام شد.

مهرداد آهکی با بیان اینکه حریم قانونی راه‌ها جزء خط قرمز راهداری محسوب می‌شود، اظهار کرد: این اداره‌کل با حکم قضایی نسبت به هر گونه تجاوز به حریم، ریختن زباله در حریم جاده‌ها و ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌ها به شدت برخورد خواهد کرد. ️

به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، وی ادامه داد: از هم‌استانی‌ها خواهشمندیم قبل از هر گونه اقدام در حریم راه‌ها و جلوگیری از متضرر شدن خود ابتدا با مراجعه به درگاه ملی مجوزها و ادارات راهداری نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

️وی تصریح کرد: علاوه بر پایش و کنترل ۲۴ ساعته محورهای استان از طریق سامانه‌های نظارت تصویری و گشت‌های راهداری، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم و ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم جاده‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا عوامل راهداری استان در اسرع وقت نسبت رفع مستحدثات غیرمجاز در حریم راه‌ها اقدام کنند. ️

آهکی گفت: در سال گذشته ۲۲۷ مورد صدور مجوز، ۶۴ مورد صدور اخطار، ۱۴۲ مورد شناسایی و با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد قانونی شد و در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ نیز ۱۳۸ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل
  • ۱۴۶ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی بخش رودهن تخریب شد
  • برخورد با ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان
  • افتتاح و واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد
  • جلوگیری از ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان
  • انتقاد شدید دادستان کل کشور از تخریب طبیعت بکر شمال
  • جلوگیری از ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ های همدان
  • برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان ️