Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@08:44:20 GMT

دبیرکل اتحادیه عرب بلافاصله استعفا دهد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۷۳۶۵

دبیرکل اتحادیه عرب بلافاصله استعفا دهد

به گزارش ایلنا، «صائب عریقات» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین با انتقاد از مواضع «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب در خصوص مسأله فلسطین، خواستار استعفای فوری وی شد.

عریقات با تاکید بر این‌که ابوالغیط اعتبار خود را از دست داده است، گفت که وی باید هرچه سریع‌تر از این سمت کنار برود.

سخنان عریقات پس از آن بیان می‌شود که ابوالغیط گفت که توافق عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل، الحاق اراضی فلسطینی را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سخنان ابوالغیط را به مثابه حمایت آشکار از دیدگاه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و ادامه اشغال قدس توسط اسرائیل دانست.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صائب عریقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین را متوقف کند، باید استعفا دهد.

براساس گزارش القدس العربی، این در نشست خبری روز چهارشنبه در دانشگاه مطرح شد که بار‌ها با هو کردن دانشجویان قطع شد.

 جانسون تظاهرات در حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه را «نفرت و یهودستیزی» توصیف کرد و از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه خواست در صورت پایان ندادن به تظاهرات استعفا دهد.

 جانسون همچنین بر لزوم دستگیری دانشجویانی که از پایان دادن به تظاهرات خودداری می‌کنند، تاکید کرد و بر لزوم استفاده از اختیارات جو بایدن رئیس‌جمهور برای همگرایی گارد ملی در صورت عدم کنترل تظاهرات در محوطه دانشگاه تاکید کرد.

در ۱۸ آوریل، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به ادامه سرمایه‌گذاری‌های مالی دانشگاه در شرکت‌های حامی اشغال فلسطین و «نسل‌کشی» در غزه دست به تحصن زدند.

 بعدها، تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین به سایر دانشگاه‌های پیشرو در آمریکا مانند نیویورک، ییل، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه کارولینای شمالی گسترش یافت.

دانشجویان در دانشگاه‌های دیگر آمریکا روز چهارشنبه در اعتراض‌ها به حمله اسرائیل به نوار غزه تحصن خود را آغاز کردند.

دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاه‌ها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • انتقاد اولیانوف از سخنان دبیرکل ناتو درباره همسایگی با روسیه
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • (ویدئو) چرا استعفا‌های امروز در ارتش اسرائیل مهم هستند؟
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد