Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حسین بهرامی امروز پس از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان برای یک فصل دیگر در جمع آبی پوشان دیار کارون ماندنی شد.

به گزارش مهر فرزین گروسیان، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان از این تیم جدا شد.

با درخواست امیر خلیفه اصل سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان «جهانبخش داراب پور» به عنوان مربی دروازه‌بانان به کادر فنی این تیم اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در فصل نقل و انتقالات باشگاه استقلال خوزستان حسن پورحمیدی، امیرحسین نوایی، سید جلال عبدی، بهروز بارانی و علی حسامی را به خدمت گرفته بود و قرارداد مهند حیدری، علی هلیچی، حسن معاوی، سجاد خالدی و محمد بختیاری را تمدید کرد.

امیر خلیفه اصل همانند فصل گذشته هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور بر عهده خواهد داشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هافبک تیم استقلال خوزستان حسین بهرامی باشگاه استقلال صراط استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی

به گزارش خبرنگار مهر، استان خوزستان یکی از استان‌های شلوغ در لیگ برتر فوتبال است. استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان سه تیمی هستند که در فصل بیست و سوم نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال هستند.

با اینکه استان خوزستان سه تیم در لیگ برتر دارد اما اوضاع هیچکدام از این سه تیم در فاصله ۹ هفته تا پایان رقابت‌ها مناسب نیست و هر سه تیم به نوعی مدعی سقوط به لیگ دسته اول هستند. به جز استقلال، دو تیم دیگر با تغییراتی در اعضای کادر فنی خود در این فصل رو به رو بوده‌اند و فولاد با ۴ تغییر در رأس کادر فنی و دو تغییر در مدیریت از این حیث در بین سایر تیم‌های لیگ برتر نیز رکورد دار است.

فولاد با ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه در برابر صنعت نفت با ۱۳۰ و استقلال با ۹۰ میلیارد تومان دست بالاتری را دارد و اگر به زیر ساخت‌ها و امکانات این دو باشگاه نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که فولاد از همه لحاظ بهتر از دو تیم دیگر هم استانی خود است اما سرخ‌پوشان در فصل بیست و دوم تاکنون نتوانسته‌اند به نیمه اول جدول برسند و پس از گذشت ۲۱ هفته این تیم با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته است.

صنعت نفت آبادان هم تا به اینجای مسابقات ۳ مربی (عبدالله ویسی، سهراب بختیاری زاده و فراز کمالوند) را روی نیمکت خود دیده است در نیم فصل دوم به مراتب نتایج ضعیف‌تری را نسبت به نیم فصل اول کسب کرده و تنها با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

استقلال خوزستان اما با جذب بازیکنان خارجی و کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم توانسته امیدها به خود برای بقا در لیگ برتر را زنده نگه دارد و شاگردان سیروس پورموسوی با ۱۶ امتیاز در مکان چهاردهم جدول جای گرفته‌اند و هنوز خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کنند.

باید هر سال انتظار قهرمانی از فولاد داشت

داریوش یزدی از مربیان فوتبال استان خوزستان که سابقه فعالیت در باشگاه‌های مختلف را دارد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با شرایط تیم‌های خوزستانی اظهار داشت: باشگاه فولاد یکی از باشگاه‌های خوب در فوتبال ایران محسوب می‌شود که تمامی امکانات لازم برای قرارگیری در بین تیم‌های بالای جدولی را دارد اما واقعاً نمی‌دانم که چرا هر سال نسبت به سال گذشته اوضاع این تیم بدتر می‌شود. هواداران به جای اینکه هر سال انتظار قهرمانی از تیم خود داشته باشند اکنون باید نگران آن باشند که آیا تیم خود در لیگ برتر باقی خواهد ماند یا خیر.

نابسامانی مدیریتی عامل اصل ضعف فولاد

او ادامه داد: به نظرم فولاد از لحاظ مدیریتی مشکل دارد و عدم ثبات در رأس مدیریت این باشگاه باعث شده تا فولاد نتواند نتایج مناسبی را کسب کند. بهرام رضائیان که سابقه مدیریت در فوتبال جنوب کشور را دارد به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شده در حالی که ما اهالی فوتبال خوزستان، از او انتظار رفع مشکلات و ثبات در تیم را داریم اما خود او در فاصله کمی که در باشگاه حضور داشته دو بار نیمکت فولاد را تغییر داده است و این نشان می‌دهد که هنوز خود او به ثبات نرسیده که به خواهد کمک حال فولاد باشد.

کارشناس فوتبال افزود: فولاد یک پایگاه فوتبال در کشور محسوب می‌شود و در باشگاه‌هایی مانند فولاد و سپاهان باید مدیران توانمند روی کار باشند تا تیم‌های این دو باشگاه که در رده‌های مختلف سنی حضور دارند بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

وزارت نفت هیچ وقت حامی تیم‌های نفتی نبوده است

یزدی در رابطه با تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: صنعت نفت به دلیل آئین نامه وزارت نفت که کمک کردن به تیم‌های زیر مجموعه را ممنوع کرده است از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و مانند تیم‌های دولتی و صنعتی نمی‌تواند هزینه کند.

او افزود: باشگاه داری در ایران باید به سمتی برود که شرکت‌های خصوصی و افرادی که توانایی آن را دارند به سمت تیم داری بیایند تا فوتبال باشگاهی در ایران خصوصی اداره شود. همه تیم‌های نفتی از مشکلات مالی رنج می‌برند و مشخص نیست که چه سرنوشتی دارند اما امیدوارم اوضاع برای صنعت نفت خوب پیش برود.

یارگیری نامناسب در ابتدای فصل باعث نتایج نامطلوب در استقلال شد

مربی اسبق استقلال خوزستان در خصوص عملکرد این تیم در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: در ابتدای مسابقات این تیم نتوانست خوب یارگیری کند و نفرات مدنظر پورموسوی جذب نشدند، البته استقلال خوزستان هم در فصل بیست و سوم با تغییرات مدیریتی همراه بود؛ در نیم فصل دوم و با توجه به بودجه این باشگاه چند بازیکن خوب خارجی جذب این تیم شدند حتی یک عضو خارجی به کادر فنی این تیم اضافه شد، استقلال ۹ بازی سخت و دشوار را پیش رو و برای بقا در لیگ کار سختی با دیگر تیم‌های مدعی سقوط دارد و امیدوارم بتواند در لیگ برتر ماندگار شود.

کد خبر 6062093

دیگر خبرها

  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی