Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

عباس آقایی در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و بابت بردهای اخیر به بازیکنان، کادرفنی و هواداران تبریک می‌گویم. مهمترین دلیل موفقیت پرسپولیس در بازی‌های اخیر، انرژی و انگیزه زیاد بازیکنان است و آنها در این زمینه فوق‌العاده هستند. بعد از پشت‌ سر گذاشتن یک فصل فرسایشی، می‌بینید که بازیکنان پرسپولیس کوهی از انگیزه هستند و توان بدنی آنها در زمین فوق‌العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها عطش موفقیت دارند و تیمی یکدست و همدل هستند که از ثانیه یک تا ثانیه آخر در زمین مسابقه می‌جنگند.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس هوشمندانه بازیکن جذب کرد و اگر اشتباه نکنم چهار بازیکن جدید پرسپولیس قبلا با یحیی گل‌محمدی کار کرده بودند و این موضوع باعث شد خیلی زود با تیم هماهنگ شوند. پرسپولیس تا حدود زیادی با جذب این بازیکنان نقاط ضعف خودش را پوشش داد و خوشبختانه آنها نیز بازدهی مثبتی دارند. 

آقایی با اشاره به عملکرد دفاعی پرسپولیس گفت: اگر تیمی می‌خواهد در یک تورنمنت معتبر قهرمان شود نباید راحت گل بخورد. پرسپولیس هم نشان داده که خیلی سخت گل می‌خورد ولی این فقط به خاطر عملکرد خط دفاعی نیست بلکه دفاع تیمی موضوع بسیار مهمی است که شاگردان گل‌محمدی به خوبی آن را انجام می‌دهند. امیدوارم پرسپولیس در ادامه راه هم موفق باشد و به فینال برسد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه آیا این تیم شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، خاطرنشان کرد: تیم‌های ایرانی بیش از سه دهه است که در این تورنمنت قهرمان نشده‌اند و این قطعا دلایل خاص خودش را دارد. از لحاظ امکانات، ساختار فوتبال، در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت خارجی و حضور مربیان سرشناس خارجی در فوتبال‌مان با مشکل مواجه هستیم و همین مسائل می‌تواند در تورنمنت‌های بین‌المللی تاثیرگذار باشد. 

وی اظهار داشت: پرسپولیس برای قهرمان شدن در آسیا کار سختی دارد ولی رسیدن به این عنوان دور از دسترس نیست. مسئله مهم دیگر این است که مسابقات به صورت تک‌بازی برگزار می‌شود و همین موضوع می‌تواند نتایج دور از انتظاری را رقم بزند، موضوعی که در لیگ قهرمانان اروپا هم شاهدش بودیم. امیدوارم پرسپولیس با همین انگیزه کار را جلو ببرد و در نهایت به مقام قهرمانی برسد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس عباس آقایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود