Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-ملی‌پوش اروگوئه‌ای توپچی‌های لندن در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت goal، ملی پوش اروگوئه‌ای توپچی‌ها علاقه‌مند بود تا قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات لندن را ترک کند و به تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا بپیوندد. انتقالی که بالاخره انجام شد و او شاگرد دیگو سیمئون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاس توریرا در هر دو بازی اخیر خود در آنفیلد گلزنی کرده است، اما ملی‌پوش اروگوئه‌ای فرصتی پیدا کرد تا آرسنال را در دوشنبه شب در خانه مقابل لیورپول به میدان برود. حالا او باید این دیدار را از خانه تماشا کند.

مشخص نیست چه مشکلی میان او و باشگاه به وجود آمده که این هافبک که باانگیزه زیادی به آرسنال پیوسته بود حالا مایل به ترک این تیم است و باشگاه هم مخالفتی با جدایی او ندارد. لوکاس توریرا با وجود اینکه شروع خوبی در آرسنال داشت حالا مسیرش به جدایی از این تیم ختم شد و باید دید آیا این هافبک دفاعی می‌تواند در لالیگا موفق شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: لالیگا - دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و گرانادا

انتهای پیام/

برچسب ها: اتلتیکو مادرید لوکاس توریرا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید لوکاس توریرا اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت

دانلود (91.8MB)

دیگر خبرها