Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی منچ و مار و پله Ludo king یکی از بهترین بازی‌های آنلاین رایگان است که امروزه با شیوع بیماری کرونا و درخانه ماندن افراد، بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است. Ludo king توسط شرکت بازی سازی هندی به نام Gametion در فوریه سال ۲۰۱۶ انتشار یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل نصب و دانلود است. منطق و قوانین این بازی مثل بازی منچ سنتی است که اکثرا بازی کرده‌ایم، تنها چند تفاوت در خانه‌های امن دارد.

بیشتر بخوانید

طرفداران نخست وزیر هند در جشن تولدش سوختند

حال چقدر می‌تواند جدال بر سر Ludo جدی شود؟ زن ۲۴ ساله‌ای از پدرش برای تقلب در بازی Ludo، شکایتش را به دادگاه خانواده‌ای در بوپال (شهری از کشور هند) ارائه کرد که این اوضاع روند جدی و در عین حال خنده دار به خود گرفت. این زن احترام خود را نسبت به پدرش از دست داده و از او متنفر شده است. او حتی می‌خواست همه روابطش را با پدرش قطع کند و نمی‌خواست او را "پدر" صدا کند.

دلیل این کار این است که او آنقدر به پدرش اعتماد داشت که انتظار نداشت در بازی "تقلب" کند. اوضاع برای زن به گونه‌ای وخیم‌تر شد که مجبور شد پس از حادثه چهار جلسه به مشاور مراجعه کند. این زن در جلسات مشاوره گفته بود که نمی‌تواند باور کند پدرش که این‌ همه به او اعتماد داشته است، بتواند این کار را با او انجام دهد. ساریتا گفت که او باور کرده که پس از این حادثه هیچ رابطه‌ای بین او و پدرش وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه خانواده تقلب در بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای تراکتور و سپاهان در حالی برگزار شد که محمدرضا زنوزی تماشای این بازی را رایگان اعلام کرد و هواداران تراکتور نیز حضوری تاریخی در این بازی داشتند و علاوه بر سکوها، تمام نقاط دیگر استادیوم و حتی خارج از آن را نیز به تسخیر خود درآوردند.

این در حالی است که بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال، رایگان اعلام کردن بلیت بازی غیرقانونی است و به همین دلیل تراکتور از بازی بعدی مجبور شد بهای بلیت را 30 هزار تومان اعلام کند که این عدد هم تراکتور را صاحب ارزانترین بلیت لیگ برتر ایران می‌کند.

با این حال حضور بیش از حد ظرفیت ورزشگاه توسط هواداران تراکتور به خاطر رایگان شدن بازی، واکنش کمیته انضباطی را به دنبال داشته است: باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار