Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در حقیقت نظر شریعتمداری این است که اگر مراجع و آیت‌الله سیستانی می‌خواهند با کسی دیدار کنند، اول از ایشان اجازه بگیرند بعد ملاقات کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ یک چهره‌ اصول‌گرا در واکنش به خبر دیدار آیت‌الله سیستانی با نماینده سازمان ملل با محوریت انتخابات آینده عراق، گفت که دعوت از سازمان ملل برای نظارت بر انتخابات عراق، اعلام ورشکستگی کشور، بدبینی به ملت و خوشبینی به بیگانگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین شریعتمداری در ادامه انتقادات خود در خصوص این دیدار اظهار کرد که خداوند مؤمنان را از پذیرش داوری طاغوت به شدت منع کرده است.

«ناصر قوامی»، عضو ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، در واکنش به این صحبت‌های انتقادی شریعتمداری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: شریعتمداری آزاد است، جدای از اینکه چه فرد یا افرادی پشتیبان او هستند. بر همین اساس کسی هم به شریعتمداری نمی‌گوید که بر چه اساسی اقدامات یکی از مراجع شیعه را نقد کرده است.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مصونیت مراجع تصریح کرد: طبق قانون اساسی مشروطه اظهارنظر مراجع مصون از تعقیب است. در حقیقت نظر  شریعتمداری این است که اگر مراجع و آیت‌الله سیستانی می‌خواهند با کسی دیدار کنند، اول از ایشان اجازه بگیرند بعد ملاقات کنند. در مجموع انتقادی که شریعتمداری به این مرجع شیعه کرده، درست و مناسب نیست.

قوامی در واکنش به استفاده شریعتمداری از عباراتی نظیر «خداوند مؤمنان را از پذیرش داوری طاغوت به شدت منع کرده است» اظهار کرد: شریعتمداری در مقامی نیست که با استناد به قرآن و حدیث بر علیه آیت‌الله سیستانی صحبت کند. آیت‎الله سیستانی مرجع تقلید است و ده‌ها مجتهد در مسلک ایشان تربیت شدند و بیش از 50 سال است که اصول فقه را، تدریس می‌کنند.

این عضو ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پایان یادآورشد: بنابراین شریعتمداری در حدی نیست که به آیت‌الله سیستانی ایراد وارد کند، هرکسی باید حد خود را بفهمد.3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات سازمان ملل شیعه قرآن مجلس شورای اسلامی آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی : خروج ایران از ایکوم و ایکوموس کذب است / بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوموس و ایکوم خوردنی است یا پوشیدنی، ولی درباره آن اظهارنظر می‌کنند

وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر خروج ایران از دو سازمان بین‌اللملی در حوزه میراث فرهنگی عنوان کرد: خارج شدن ایران از ایکوموس و ایکوم تکذیب می‌کنم.   به گزارش تسنیم، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: در دولت مردمی فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه داشته و دارد.   وی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر خروج ایران از دو سازمان بین‌اللملی در حوزه میراث فرهنگی عنوان کرد: خارج شدن ایران از ایکوموس و ایکوم تکذیب می شود. این دو حوزه ماهیت غیردولتی دارند و و از سال ها قبل پرداخت به دلیل ماهیت غیردولتی، پرداخت حق عضویت آنها توسط افراد حقیقی انجام می شود.   ضرغامی تاکید کرد: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوموس و ایکوم خوردنی است یا پوشیدنی ولی درباره آن اظهارنظر می‌کنند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ایران عضویتش را در سه سازمان بین المللی لغو کرد + اسامی خروج عجیب ایران از شورای بین المللی موزه ها / عواقب امضای مصوبه با چشم‌‏ بسته

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۳۰ سال خدمت خالصانه جمعی از خادمان حرم قم
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • ضرغامی : خروج ایران از ایکوم و ایکوموس کذب است / بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوموس و ایکوم خوردنی است یا پوشیدنی، ولی درباره آن اظهارنظر می‌کنند
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • (ویدیو) ضرغامی: ضرغامی: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوم چی هست درباره آن اظهارنظر می‌کنند!