Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - عکس منتشر شده از نیمکت پرسپولیس در خلال بازی با السد، شکار مناسبی برای عکاسان قطری بود تا با یک ترفند تبلیغاتی جواب منتقدان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بدهند.

به گزارش ایسنا، به دور از برتری شیرین پرسپولیس ایران مقابل السد قطر و ناکامی میزبان لیگ قهرمانان آسیا، تصویری جالب توجه در ورزشگاه اجوکیشین سیتی قطر به ثبت رسیده است که حرف‌های زیادی در دل خود دارد؛ تصویری که نشان می‌دهد قطر چطور برای پاسخ دادن به انتقادات آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در نگاه اول این تصویر چندان جلب توجه نمی‌کند اما نشان می‌دهد که قطری‌ها تا چه اندازه در انتخاب تصاویر هوشمندانه عمل کرده‌اند تا در سال‌های منتهی به جام جهانی به نگرانی اهالی فوتبال در جهان پاسخ دهند.نیمکت‌نشین‌های پرسپولیس یعنی سیدجلال حسینی، علی شجاعی و ... در حالی مشغول تماشای بازی تیمشان هستند که پتویی را روی خود کشیده‌اند تا خودشان را از سرمای دستگاه های تهویه داخل ورزشگاه در امان نگه‌دارند. این در شرایطی است که سایت‌های هواشناسی، دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد را برای شهر دوحه نشان می‌دهند اما دماسنج در داخل ورزشگاه روی عدد ۲۲ یا ۲۱ درجه سانتی‌گراد جا خوش کرده است.

این وضعیتی است که قطری‌ها برای تمام ورزشگاه‌های جام جهانی تدارک دیده‌اند تا میزبانی کم نقصی را در برابر تمام فوتبال‌دوست‌ها و توریست‌های جام جهانی ۲۰۲۲ انجام دهند. آن‌ها برای حل معضل آب و هوا در این منطقه کویری، خنک‌کننده‌هایی را در اطراف ورزشگاه در نظر گرفته‌اند که باعث کاهش دمای هوا در داخل ورزشگاه می‌شود. با این اتفاق، جای هیچ نگرانی خاصی برای هواداران و اهالی فوتبال باقی نمی‌ماند که می‌توانند بدون احساس گرما و شرجی هوا، از دیدن فوتبال لذت ببرند.

کما اینکه جام جهانی به جای شهریور، در آذر ۱۴۰۱ (نوامبر تا دسامبر ۲۰۲۲) برگزار می شود و طبیعتا هوا در این مقطع از سال در دوحه بسیار مطبوع و بهاری است و برای توریست‌ها و مسافران در دوحه اذیت کننده نخواهد بود و برای فرار از سرمای پاییز و زمستان در اروپا و بخش شمالی کره زمین، زمان مناسبی است که به هوای مطبوع خلیج فارس در این فصل از سال پناه بیاورند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود