Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا وطنخواه» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برتری تیم فوتبال پرسپولیس برابر السد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از زمانی که به عنوان مربی از پرسپولیس جدا شدم به خاطر استرس و فشاری که وجود داشت هیچگاه نتوانستم یک مسابقه این تیم را به صورت کامل تماشا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار برابر السد تنها مسابقه‌ای بود که بعد از سالها توانستم به طور کامل ببینم و به جرأت می‌توانم بگویم که از زمانی که از پرسپولیس رفتم تا به امروز هیچگاه عملکردی به این خوبی و بی نقصی از این تیم ندیده بودم.

وی افزود: تیم بسیار عالی و بی نقص بازی کرد و به تنها روشی که می شد مقابل تیم قدرتمند و خوب السد نتیجه گرفت هم این سبکی بود که کادر فنی برای این مسابقه در نظر گرفته بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان واقعا از جان مایه گذاشتند و عملکرد آنها قابل تحسین بود آنها با غیرت بازی کردند و نشان دادند که می‌توانند به عناوین بزرگی دست پیدا کنند. واقعاً باید به این کادر فنی و بازیکنان تبریک گفت چرا که آنها آبرو و افتخار فوتبال ایران بودند و توانستند به خوبی از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند.

وی گفت: برانکو پایه گذار این موفقیت‌های پرسپولیس بود اما ادامه روند موفقیت خیلی مهم بود که با حضور یحیی گل‌محمدی به خوبی این اتفاق افتاد و تیم توانست همچنان روی ریل موفقیت حرکت کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد رویارویی با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها تصریح کرد: همه تیم‌هایی که در این مرحله حضور دارند تیم های خوبی هستند اما فکر می‌کنم قرعه به مراتب مناسب‌تری به پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها خورد و این تیم باید به مصاف با پاختاکور برود. البته نباید بازیکنان به هیچ وجه فریب پیروزی برابر السد را بخورند و مغرور شوند و باید همین روند را ادامه دهند تا بعد از چند سال یک قهرمانی برای ایران در آسیا رقم بخورد. هر چند بازیکنان تجربه کافی را برای حفظ روند خوب خود دارند.

وطنخواه در پایان تصریح کرد: اگر پرسپولیس بتوانند مانند السد با برنامه و خوب بازی کند به طور حتم تیمی در آسیا نمی‌تواند مقابل آن ایستادگی کند و خطرساز شود و با همین روند قهرمان آسیا خواهیم شد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس ازبکستان رضا وطنخواه لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پاختاکور یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پاختاکور یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پاختاکور یحیی گل محمدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم