Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:04:36 GMT

توزیع ۹۰۰ هزار ماسک بهداشتی در زنجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۷۶۹۲

توزیع ۹۰۰ هزار ماسک بهداشتی در زنجان آغاز شد

خدابخش مرادی نافچی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به کاهش میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی در استان افزود: این موضوع جای گلایه دارد و همه مدیران باید به عنوان وظیفه تلاش کنند تا نظارت های جدی تری در این حوزه انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه کاهش رعایت پروتکل ها در دستگاههای اجرایی، ناوگان بین شهری، دفاتر پیشخوان، مراکز شماره گذاری و دیگر مراکز چندان خوشایند نیست، یادآور شد: متولیان امر باید الزامات را رعایت کنند و اینکه گفته شود صرفا عموم مردم به این مهم توجه کنند کافی نیست، متاسفانه در شرایط کنونی برخی مدیران  موضوع را رها کرده و آنگونه که باید و شاید مداخلات را انجام نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول با تاکید بر اینکه مدیران دستگاههای اجرایی مداخلات فوری، بههنگام و موثر را در ارتباط با کرونا مورد توجه قرار دهند، ادامه داد: در این راستا شرکت پخش فرآورده های نفتی در مورد جایگاههای سوخت،  شهرداری و فرمانداری زنجان در خصوص آرامستان ها، نیروی انتظای دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ و  شماره گذاری پلاک خودروها،  اداره کل فناوری اطلاعات در دفاتر پیشخواندولت  اقدامات لازم را لحاظ کنند.

وی با اخظار به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: در صورتی که دوباره گزارشی مبنی بر کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی اعلام شود، برخوردهای لازم انجام خواهد گرفت، این در حالی است که متولی مربوطه ۲ بار به کمیته نارضایتی دعوت شده، اما  انتفاع و سود بر منافع عمومی غلبه کرده که در جلسه بعد  اگر چنین اعلام شود گزارش آن به ستاد کشوری ارایه خواهد شد.

مرادی، با انتقاد از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در پاساژها نیز اضافه کرد: طبق مصوبات جلسه قبل باید خروجی لازم کسب می شد اما متاسفانه گزارش ها نشان می دهد رعایت پروتکل ها در این مکان ها به ۲۸ درصد رسیده که انتظار بر مداخله متولی مربوطه در این زمینه است و  اگر روزی پاساژی به دستور مرکز بهداشت تعطیل شد، نباید اعتراضی در این خصوص شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: بر این مبنا مداخلات سازمان صمت و اتاق اصناف در پاساژها ضروری است و اگر مکانی تعطیل شد، تجمعی  مورد پذیرش نیست و همه اعتراض ها متوجه شخص مدیران ۲ دستگاه یاد شده است.

وی با بیان اینکه طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی وضعیت برخی شهرستان های استان به لحاظ بیماری کرونا قرمز است، اظهار داشت: در این وضعیت هیچ گونه چانه زنی برای برگزاری مراسم و برنامه های مختلف وجود ندارد و حتی با اعلام ستاد کرونا اعمال محدودیت ها در هر استانی امکان پذیر شده و با تداوم وضعیت کنونی در این استان نیز احتمال اعمال محدودیت ها از هفته آینده وجود دارد.

این مسؤول در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان نیز ادامه داد: در این ارتباط هم رهبری و هم ستاد ملی کرونا به صراحت اعلام کرده اند که مراسم اربعین و   پیاده روی در کشور عراق، حرکت به سمت مرزهای کشور، پیاده روی در شهرها و روستاها وجود ندارد و انتظار بر این است دستگاههای متولی امر سلسله جلسات توجیهی را برگزار کنند.

وی  اضافه کرد: ظرفیت بیمارستان های استان و کشور برای بستری و پذیرش بیماران کرونایی با محدودیت هایی مواجهه شده و در زمان حاضر بالاترین تکلیف مدیران دستگاههای اجرایی رعایت و حفظ سلامتی عموم است و قرار نیست مماشاتی در این خصوص انجام گیرد.

مرادی نافچی با تاکید بر اینکه با هر فردی بخواهد سلامت مردم را در خصوص این بیماری تهدید کند، برخورد خواهد شد، افزود: فرمانداران و دستگاه های مربوطه سلسه برنامه ها برای اقدامات پیشگیرانه برگزاری راهپیمایی اربعین با هر عنوان را در دستور کار خود قرار دهند و در این خصوص شفاف سازی کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، پروتکل های مراسم های دهه آخر صفر همانند ماه محرم اجرا خواهد شد که دستگاههای متولی امر نظارت داشته باشند چرا که همه عاشق ابا عبدالله و اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

وی به لزوم پیگیری مصوبات از سوی دستگاههای مربوطه اشاره کرد و گفت در صورتی دستگاهی مصوبه ای را  دنبال نکند، مدیر مربوطه بازخواست خواهد شد و این موضوع پذیرفتنی نیست.

این  مسؤول خاطرنشان کرد: بازخورد، کارهای انجام گرفته در حوزه بیماری کرونا باید ملموس باشد که طی جسات آینده موضوعی که مصوب می شود وقت ویژه برای این مساله اختصاص داده شود تا اقدامات مدیران مورد ارزیابی قرار گیرد.

برچسب‌ها کرونا ماسک اربعین حسینی داروخانه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماسک اربعین حسینی داروخانه زنجان کرونا ماسک اربعین حسینی داروخانه زنجان اخبار کنکور رعایت پروتکل پروتکل ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان