Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون جهانی با هدف مروری بر برترین رقابت‌های جهان در یک دهه گذشته باز نشر رقابت‌های برگزیده را از پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است، در دومین دوره رقابت‌های جهانی یک دهه اخیر که به میزبانی فرانسه در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، مبارزه امیر مهدی‌زاده قهرمان ایران و بروس داگلاس از برزیل در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم را به‌عنوان یکی از ۶ رقابت برتر معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مهدیزاده با اشاره به اینکه انتخاب مبارزه وی به عنوان یکی از بهترین مبارزات در ۱۰ سال اخیر کاراته جهان، بار دیگر قدرت کاراته ایران در جهان به اثبات کرد، گفت: مسابقات جهانی سال ۲۰۱۲ نخستین تجربه من در مسابقات جهانی کاراته بود و به لطف خدا، راهنمایی مربیان و تلاش، توانستم عنوان قهرمانی را در این رقابت‌ها را به کسب کنم.

عضو تیم ملی کاراته با بیان اینکه با بیان اینکه در این مسابقات به مصاف حریفی از برزیل رفتم که در آن زمان دارنده یک طلا و یک برنز جهانی بود و برای دفاع از مقام اول خودش به این مسابقه آمده بود، یادآور شد: خوشبختانه مبارزه خوبی در دیدار پایانی داشتم و به مدال با ارزش طلا دست یافتم و توانستم تاریخ ساز شوم.

وی در مسابقات مختلف برابر رقبای سرسختی قرار گرفتم، افزود: برابر اعلام فدراسیون جهانی ۱۸ مهرماه مسابقه اش زیر نظر کارشناسان فدراسیون جهانی آنالیز می‌شود و فیلم آن در سایت فدراسیون جهانی قرار می‌گیرد.

مهدیزاده با اشاره به اینکه این روزها تمام تلاش خود را برای کسب آمادگی و حضور روی تاتامی انتخابی المپیک با آمادگی کامل انجا م می‌دهد، گفت: خیلی امیدوارم که در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی سهمیه المپیک را کسب کنم و در توکیو نیز خوش رنگ‌ترین مدال را برای ورزش ایران به ارمغان آورم.

کد خبر 5035412

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته امیر مهدی زاده قم وزارت ورزش و جوانان چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟