Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت سعودی با هدف ساخت موشک با یک شرکت برجسته آمریکایی در زمینه فناوری موشکی و صنایع فضایی، تفاهم نامه اولیه امضا کرد.


به گزارش پول نیوز به نقل از  روزنامه عکاظ، این تفاهم نامه در زمینه فناوری ساخت قطعات موشکی، صنایع فضایی، انرژی جایگزین و صنایع نفت و برخی از اجزای تانک ها، وسایل نقلیه زرهی و اتومبیل های لوکس اسپرت با هدف انتقال تخصص، فن آوری و تجربیات آنها و نیز آموزش جوانان سعودی، امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این روزنامه اعلام کرد: که این تفاهم نامه توسط «التمبکتی» مدیر کل گروه بازرگانی و نماینده شرکت آمریکایی به امضا رسیده است. این روزنامه امضای این توافق نامه را در جهت اجرای یک پروژه استراتژیک پیشرفته توصیف کرد که از بخش صنعت نظامی عربستان سعودی حمایت می کند.

 

التمبکتی در این باره گفت که کار برای دریافت مجوزهای لازم صنعتی و همچنین بهره مندی از بودجه ارائه شده توسط دولت یا موسسات مالی خصوصی، اعم از ملی یا جهانی، برای دستیابی به اهداف این پروژه که با چشم انداز ۲۰۳۰ مطابقت دارد، در حال انجام است.

 

وی افزود: پیش بینی می شود این پروژه در نیمه دوم سال آینده ۲۰۲۱ در شهر ریاض راه اندازی شود در عین حال که امکان جابجایی محل افتتاح کارخانه به شهر جده نیز وجود دارد. این کارخانه بسیاری از تجهیزات مهم از جمله ساخت بدنه اتومبیل، کلاهک های موشک و سکوهای الکترونیکی را علاوه بر وسایل نقلیه زرهی و اتومبیل های لوکس فراهم می کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز اتومبیل لوکس قطعات موشکی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟