Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@11:37:06 GMT

فاصله ۵ درصدی بایدن با ترامپ، پیش از مناظره اول

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۷۹۵۱

فاصله ۵ درصدی بایدن با ترامپ، پیش از مناظره اول

نظرسنجی پیش از اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری در سراسر ایالات متحده نشان می‌دهد که نامزد حزب دموکرات از رئیس‌جمهور کنونی این کشور ۵ درصد جلوتر است.

به گزارش مشرق، در حالی که کمتر از یک روز تا برگزاری اولین مناظره انتخاباتی در آمریکا زمان باقی است، نظرسنجی‌ها از پیشتازی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در برابر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی این کشور حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی که به‌صورت مشترک توسط وبگاه «هیل» و مؤسسه تحقیقاتی «هریس» انجام شده و نتایج آن شامگاه دوشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد بایدن با اختلاف ۵ درصدی در سطح ملی و کل ایالت‌های آمریکا از ترامپ پیش است.

بیشتر بخوانید: دولت ترامپ تحریم کل نظام مالی ایران را بررسی می‌کند توئیتر بار دیگر صحت ادعای ترامپ را زیر سوال برد

به نوشته هیل، بر اساس این تحقیق،  بایدن هم اکنون و پیش از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی، از حمایت ۴۵ درصدی مردم آمریکا برخوردار بوده و ترامپ نیز با ۴۰ درصد از آرا، پشت سر او قرار دارد.

بایدن و ترامپ قرار است اولین مناظره انتخاباتی خود را در ساعت ۴:۳۰ بامداد روز چهارشنبه برگزار کنند و این در حالی است که بایدن می‌گوید خود را برای دروغ‌ها و حملات شخصی ترامپ آماده کرده است.

در مصاحبه با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی»، با تشبیه کردن ترامپ به «یوزف گوبلس» وزیر پروپاگاندای رایش سوم (وزیر تبلیغات رژیم نازی آلمان) گفت که در اولین مناظره تلویزیونی با ترامپ انتظار «حملات شخصی و دروغ‌پراکنی» را از او دارد.

پیش از این  نظرسنجی‌های دو دانشگاه آمریکایی نشان می‌دهد بایدن با اختلاف ۱۰ درصدی در سطح ملی و کل ایالت‌های آمریکا از ترامپ پیش است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ حزب دموکرات انتخابات آمریکا اولین مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ

ایتنا - شرکت شبکه اجتماعی «تروت سوشال» دونالد ترامپ، در نخستین روز معاملاتش در نزدک در روز سه شنبه، بیش از ۳۰ درصد صعود کرد.
سهام «گروه رسانه و فناوری ترامپ» که شرکت مادر «تروت سوشال» است، با نماد دی جی تی، بالای ۶۵ دلار معامله شد  که ارزش بازار این شرکت را به ۹.۲۵ میلیارد دلار رساند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این شرکت در توافقی که هفته گذشته مورد موافقت سهامداران قرار گرفت، با شرکت «دیجیتال ورلد اکوئیزیشن کورپ» ادغام شد. شرکت دیجیتال ورلد، قبل از این ادغام، از سال ۲۰۲۱، در بورس حضور داشت.

ترامپ پس از این که به دنبال حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۱، از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، بیرون انداخته شد، شرکت «تروت سوشال» را تاسیس کرد.

ترامپ با حدود ۷۹ میلیون سهم، مالکیت حدود ۶۰ درصد از «تروت سوشال» را در اختیار خواهد داشت که ارزش دارایی او را بر مبنای سطح فعلی معاملات، به بیش از پنج میلیارد دلار می رساند. اما ترامپ نمی تواند سهام خود را به این زودی نقد کند. بر اساس شرایط ادغام، سهامداران باید پیش از فروش سهام انتقال یافته، مدت ۶ ماه صبر کنند.

بر اساس گزارش رویترز، بر اساس اسنادی که دیجیتال ورلد نزد کمیسیون بورس و اوراق بهادار تنظیم کرده است، شرکت رسانه ای ترامپ، در ۹ ماه نخست سال میلادی گذشته، ۴۹ میلیون دلار ضرر کرد و ۳.۴ میلیون دلار درآمد داشت.

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است