Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:59:14 GMT

روز سرنوشت ساز بازار، بازگشت یا سقوط؟

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۷۹۶۶

مروز مورخه 7 مهر 1399 باز هم بازار سرمایه به مانند چند هفته اخیر روز خود را با صف های فروش سنگین در بیش از 86 درصد از نمادها آغاز کرد.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، این صف های سنگین برخلاف روزهای گذشته که در نمادهای شاخص ساز چند بار جمع و دوباره شکل می گرفتند، این بار تا آخر بازار پا برجا ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله موجب شد تا شاخص کل در نهایت با کاهش 54957 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 515  هزار و 930 واحدی آرام بگیرد.

فردا شاخص کل به نقطه مهم یک میلیون و 500 هزار واحد خواهد رسید و حالا صدای نفس های کانال 1.4 میلیون واحدی بیخ گوش شاخص کل شنیده می شود و در واقع فردا روز بسیار سرنوشت سازی برای شاخص کل و بازار است. آیا شاخص کل در پی عقب گردهای خود، کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی را فردا ملاقات خواهد کرد؟

حمید میرمعینی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره وضعیت بازار فردا 8 مهر گفت: اگر فردا صف های فروش جمع و همچنین از حجم آن ها کاسته شود انتظار این است که از چهارشنبه این هفته تا هفته آینده بازار سبز باشد. ولی اگر فردا بازار جمع نشود، پیش بینی این است که این ریزش ادامه دار خواهد بود. وی در مورد پاسخ به این که فردا شاخص کل کانال یک و 400 را ملاقات خواهد کرد یا خیر؟، گفت: فردا قطعا شاخص کل به کانال یک میلیون و 400 هزار وارد خواهد شد و اگر تا آخر وقت فردا بازار جمع شود، پیش بینی سبز بودن بازار در روز چهارشنبه و هفته آینده می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب بورس بازارسرمایه شاخص کل بورس مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب یک میلیون کانال یک شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال 62 هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال 61 هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز  و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان 62 هزار و 900 تومان و هرات 62 هزار و 270 تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال 50 هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳