Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از مذاکره با مدیر عامل این باشگاه ، مهابادی در فصل جدید رقابت های  دسته یک فوتبال باشگاه های کشور هدایت تیم فجر را بر عهده گرفت.

امیر حسین جوانی ادامه داد : تمرینات تیم فجر از دوازدهم مهرماه ۹۹ زیر نظر داوود مهابادی بازیکن سابق تیم استقلال تهران آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید متنظر ماند و دید فجری ها برای دور جدید مسابقات چه برنامه ای دارند زیرا این تیم بر اساس برنامه سه ساله ای که داشتند قرار بود این تیم در پایان این برنامه که لیگ گذشته بود ، به لیگ برتر صعود کند که این اتفاق رخ نداد.

هواداران فجر  هفت سال است که در انتظار صعود تیم به لیگ برتر هستند ، آیا این اتفاق در لیگ جدید رخ خواهد داد تا دل هواداران شاد شود؟

تیم فجر در لیگ گذشته دسته یک فوتبال کشور در فصل پیشین، شروع خوبی داشت و توانست در پایان نیم فصل در صدر جدول قرار گیرد اما در دور برگشت به دلیل مشکلات مالی و تقویت نکردن تیم نتایج خوبی نگرفت و در پایان این رقابت‌ها نیز در رده دهم جدول جای گرفت و امید هواداران به یاس تبدیل شد.

هنوز از سوی سازمان لیگ فوتبال کشور، زمان برگزاری لیگ دسته یک در فصل ۹۹ مشخص نشده  است، فجری ها باید از فرصت باقی مانده نهایت بهره را ببرند و با بستن تیمی قوی به  انتظار هفت ساله شیرازی ها پایان دهند.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال شیراز فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال شیراز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس