Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:00:00 GMT

حذف ناباورانه مدودف در روز صعود نادال و ویلیامز

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۱۰۰

حذف ناباورانه مدودف در روز صعود نادال و ویلیامز

تنیسور روس با شکست مقابل فوکسوویچ در کمال ناباوری در دور نخست رولان گاروس حذف شد اما مرد شماره دو و بانوی شماره ۹ جهان به دور بعد صعود کردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در روز دوم تنیس رولان گاروس که بازی‌های دور نخست پیگیری شد، نخستین شگفتی رخ داد و دنیل مدودف، مرد شماره پنج جهان از این رقابت‌ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنیسور روس برابر فوکسوویچ قرار گرفت و ۳ بر یک مغلوب شد. او دو ست نخست را با نتایج ۶ بر ۴ و ۷ بر ۶ واگذار کرد. در ست سوم با پیروزی ۶ بر ۲ به جبران نتیجه امیدوار شد اما در ست بعدی ۶ بر یک مغلوب شد تا خیلی زود با آخرین گرند اسلم سال خداحافظی کند. 

در دیگر دیدار رافائل نادال برابر گویراسیموف قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره دو جهان در دو ست نخست حریفش را با نتایج مشابه ۶ بر ۴ شکست داد. تنیسور اسپانیایی ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد تا به راحتی به دور دوم صعود کند. 

 

دومینیک تیم، شانس سوم قهرمانی مارین چلیچ را ۳ بر صفر شکست داد. تنیسور اتریشی در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد و دو ست دیگر را با نتایج مشابه ۶ بر ۳ به نفع خود تمام کرد. 

گائل مونفیس، تنیسور شماره ۹ جهان ۳ بر یک از الکساندر بابلیک قزاقزستانی شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت. 

 

فابیو فونینی و فرانسس تیافوئه از دیگر تنیسورهای مطرح بودند که حذف زودهنگامی داشتند. از طرفی کارن خاچانف، کسپر رود، اشتروف، ساک و کارنیو بوستا به دور دوم صعود کردند. 

در دیدار لورنزو جوستینو و کورنتین موته یک رکورد ثبت شد. تنیسور ایتالیایی پس از رقابت ۶ ساعت و پنج‌دقیقه‌ای توانست با نتیجه ۳ بر ۲ حریف فرانسوی‌اش را شکست دهد تا دومین بازی طولانی مدت تاریخ رولان گاروس به ثبت برسد. جوستینو در ست نخست ۶ بر صفر شکست خورد اما در دو ست بعدی ۷ بر ۶ پیروز شد. در ادامه موته توانست با پیروزی ۶ بر ۲ نتیجه را به تساوی برساند. در ست پایانی رقابت نزدیک دو تنیسور ادامه داشت که در نهایت با برد ۱۸ بر ۱۶ جوستینو به پایان رسید.

 

در بخش بانوان سرنا ویلیامز به مصاف کریستی آن رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست نخست به سختی از سد هموطنش گذشت و ۷ بر ۶ پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه ۶ بر صفر به نفع خود اختصاص داد. 

موگوروسا، پلیسکووا و ویتووا حریفانشان را شکست دادند و به دور بعدی راه یافتند. اما آنجلیک کربر مغلوب یووان شد و از این رقابت‌ها حذف شد. 

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس پیروز شد ست نخست بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ

به گزارش خبرگزاری مهر، دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های اسنوکر قهرمانیجهان ۲۰۲۴ از امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند. اسنوکر قهرمانی جهانیکی از مهمترین رویدادهای اسنوکر در دنیا می باشدو بیننندگان بسیاری را دارد. در مرحله یک شانزدهم این مسابقات حسین وفاییملی پوش شایسته اسنوکر کشورمان در گام نخست با جاد ترامپ نفر دوم رنکینگ جهانی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹رو به رو شد ودر بخش نخست این رقابت ها با نتیجه ۶ بر ۳ عقب افتاد. بخش دوم این رقابت جذاب فردا دوم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ برگزار میشود.

لوکا برسل از بلژیک نیز مدافع عنوان قهرمانی می باشد. وفایی در صورت پیروزی در مسابقه نخست با برنده دیدار فورد و والدن رو به رومی گردد.

وفایی پیش از این در دورهای مقدماتی با شکست مارکو فو از هنگ کنگ و ژیان جون از چین به یک شانزدهم نهایی رسید و باید در اینمرحله به مصاف جاد ترامپ برود.

کد خبر 6083832

دیگر خبرها

  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • اسنوکر قهرمانی جهان؛ شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ