Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‎غربی گفت: با راه‌اندازی نیروگاه بخش خصوصی شرکت فراز انرژی سهند ۷ مگاوات به میزان تولید برق استان اضافه می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو گفت: با توجه به رویکرد سال‌های اخیر وزارت نیرو بر مقوله خصوصی‌سازی و بهره‌گیری از توانمندی‌های بخش خصوصی و غیردولتی و ایجاد شرایط برای جذب سرمایه‌‌گذاری‌ بخش خصوصی در صنعت برق، شرکت توزیع نیروی برق استان جهت تحقق این مهم پروانه‌های احداث مختلفی در حوزه فعالیت این شرکت صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در راستای حمایت از تولید برق توسط بخش خصوصی و حمایت از تولید مولدهای مقیاس کوچک اقدام به صدور  پروانه‌های احداث، برای متقاضیان سرمایه گذاری کرده است.

حسن‌بکلو عنوان کرد: شرکت فراز انرژی سهند واقع در شهرک صنعتی فاز ۳ از جمله شرکت‌هایی است که مجوز پروانه احداث نیروگاه ۷ مگاواتی را از شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی دریافت کرده و تمام مراحل تکمیل و وصل آزمایشی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است. 

وی ادامه داد: با توجه به موفقیت این نیروگاه در مرحله وصل آزمایشی نیروگاه شرکت خصوصی فراز انرژی سهند، به صورت رسمی به شبکه توزیع ۲۰ کیلو ولت وصل و آغاز به کار خواهد نمود. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از اهداف توسعه صنعت برق می‌باشد و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در راستای تحقق این هدف از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان استفاده خواهد کرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی برق نیروگاه برق شرکت توزیع برق آذربایجان غربی شبکه توزیع آذربایجان غربی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی نیروگاه برق بخش خصوصی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس با هدف پیگیری مشکلات مربوط به شیرخشک به ویژه بحث بیمه شیر خشک و عدم پرداخت بهنگام مطالبات توسط سازمان‌های بیمه گر و کوتاه بودن زمان بازپرداخت هزینه شیرخشک توسط داروخانه‌ها به شرکت‌های توزیع پیش از ظهر دوشنبه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

استاندار فارس در ابتدای این جلسه از مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خواست با صدور نامه‌ای، داروخانه‌های دولتی را ملزم به فروش شیرخشک کند.

ایمانیه گفت: بحث سلامت کودک نباید اسیر بروکراسی اداری شود و باید مسائل مربوط به سلامت نوزادان و کودکان هرچه سریع‌تر حل شود.

در پایان این جلسه تصمیم بر این شد که شرکت‌های پخش سایه سمن و رازی، توزیع شیر خشک را با مهلت بازپرداخت سه ماهه به داروخانه‌ها تحویل دهند.

همچنین استاندار فارس نیز قول داد در خصوص اعطای مهلت سه ماهه به تمام داروخانه‌های استان فارس جهت تسویه با شرکت‌های توزیع شیرخشک با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکاتبه کند.

کد خبر 6085332

دیگر خبرها

  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور