Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر و صعود این تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برد پرسپولیس ناشی از تمرکز ذهنی بالای آنها بود.پرسپولیس اشتباهات فردی کمی داشت و با تکیه بر توانمندی بازیکنان خود توانست مدیریت لازم را در روند بازی داشته باشد و به موفقیت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت پرسپولیس راجع به تاکتیک های منجر به صعود این تیم افزود: پرسپولیس هر زمان صاحب توپ شد بازی رو به جلو داشت. وقتی هم توپ در اختیار السد قطر قرار می گرفت آرایش دفاعی تیمی در تاکتیک های پرسپولیس به خوبی انجام می شد.

وی یادآور شد: مدت ها بود بازدهی به این شکل از جانب اکثر بازیکنان پرسپولیس شاهد نبودیم. همین باعث شد تا السد قطر موقعیت گلزنی نداشته باشد. بازیکنان پرسپولیس آمادگی جسمانی بالایی هم دارند و می توانند با وجود فشار بازی ها نمایش ایده آل داشته باشند.

حلالی در خصوص تعویض های پرسپولیس در جریان این دیدار گفت: دیدگاه کادرفنی در این باره خوب بود. این موضوع نشان می دهد یحیی گل محمدی نیز به پختگی لازم رسیده است. تعویض های پرسپولیس به موقع باعث پوشش نقاط ضعف این تیم شد. در مجموع هرچقدر فشار ذهنی روی بازیکنان کمتر باشد پرسپولیس راحت تر بازی می کند. 

پیشکسوت پرسپولیس راجع به قرعه این تیم در یک چهارم نهایی برای بازی با پاختاکور ازبکستان خاطرنشان کرد: آنها حریف سرسختی هستند. من فکر می کنم پرسپولیس بدشانسی آورد که به این تیم خورد. پاختاکور قدرتمند بازی می کند و بازی فیزیکی آنها به ضرر فوتبال ایران است. آنها از نمایندگان فوتبال عربستان قویتر هستند. من فکر می کنم اگر پرسپولیس بتواند این تیم را شکست دهد به فینال لیگ قهرمانان خواهد رسید.

کد خبر 5035323 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل حلالی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر مجید نامجومطلق ویروس کرونا فدراسیون کشتی السد قطر الاهلی عربستان تیم فوتبال پاختاکور یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس یک روز بعد از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان رفت تا بازیکنان ذخیره‌اش هم در شرایط بازی قرار بگیرند‌.

شاگردان اوسمار ویرا  در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.

بازیکنان اصلی دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.

در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد. سرخ‌ها حالا آماده بازی حساس خود در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!