Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@10:19:43 GMT

افزایش قیمت روغن مایع در عرض ۶ ماه

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۳۱۹

افزایش قیمت روغن مایع در عرض ۶ ماه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ روغن خام و روغن پالم به‌عنوان مواد اولیه روغن مایه وارداتی هستند و هر دو ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کنند. با این حال قیمت این قلم از سبد معیشتی خانوارها گرانی اندکی را تجربه کرد. بسته شدن مرزها در پی شیوع ویروس کرونا و عدم واردات مواد اولیه موجب شد که تولیدکنندگان با مشکل تامین مواد اولیه روبه‌رو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روغن مایع ۹۰۰ گرمی با قیمت ۸ هزار و ۷۰۰ تومان به سال ۹۹ وارد شد و درنتیجه نوسانات ارزی که بازار تجربه کرد درحال‌حاضر با نرخ ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است به‌دلیل تعلل مرکز آمار ایران نسبت به ارائه قیمت‌های رسمی شهریور ماه، نرخ روغن مایع شهریور در نمودار براساس قیمت فروش در فروشگاه‌های مرکز شهر تعیین شده است.

  پربیننده ترین چراغ سبز تجار به جایگزین کردن دلار طرح تامین کالای اساسی یا ابر تورم؟/ حمایت از دهک‌های پایین با حذف ارز ترجیحی ماجرای پرداخت یارانه جدید چیست؟ افزایش قیمت‌ها تقصیر چه کسی است؟ خاویار ایران در چه وضعیتی است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روغن خوراکی روغن آفتابگردان روغن مایع قیمت روغن خوراکی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو

قیمت دلار و درهم در معاملات امروز مرکز مبادله ثابت ماند اما قیمت حواله و اسکناس یورو افزایش یافت.

به گزارش مشرق، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز (چهارشنبه ۸ فروردین) در مرکز مبادله ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان معامله شد؛ همچنین قیمت حواله دلار آمریکا ۴۰ هزار و ۵۵۳ تومان بود. بدین ترتیب قیمت اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله همچون روز گذشته بدون تغییر ماند.

هر اسکناس یورو امروز با ۸۹ تومان افزایش به قیمت ۴۷ هزار و ۶۹ تومان معامله شد و نرخ حواله یورو نیز با ۸۲ تومان افزایش قیمت به ۴۳ هزار و ۹۰۷ تومان رسید.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۴۲ تومان داد و ستد شد که نسبت به روز گذشته تغییر نداشت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت روغن مایع ۲۲۵ هزار تومان شد! + جدول
  • قیمت‌های نجومی شیر الاغ / هر کیلو ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون!
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • چرا ایرانیان بدترین روش برای پخت غذا را دارند؟
  • چرا ایرانیان بدترین روش پخت غذا را دارند؟
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • غول خودروهای برقی چین لرزید
  • چرا ایرانیان بدترین روش برای پخت غذا را دارتد؟
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد