Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا منتظری, نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی بدشان نمی‌آید مجلسی که همه مردم به آن امید بسته اند از خود کارنامه ناموفق به یادگار بگذارد و در نگاه مردم مجلسی ناکارآمد قلمداد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: با توجه به شرایطی که وجود دارد مجلس یازدهم کانون توجه همه مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین با لحاظ تعبیر زیبا و باشکوه مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم به عنوان مجلس امید و انتظار، ممکن است برخی افراد با انگیزه های مختلف تحمل دیدن این رشد و بالندگی را برای آینده مجلس نداشته باشند و تلاش کنند به اشکال مختلف مجلس را از متن به حاشیه بکشانند.

منتظری گفت: هنگامی که حرکت و تلاشی آغاز می‌شود در مقابل رفتار ها و عکس العملهایی از سوی برخی مخالفان و افرادی که اطلاعات ناکافی دارند دیده می شود بنابراین مجلس انقلابی و جهادی باید تمام نگاه خود را به سمت جلو و تحقق نیازهای اساسی مردم معطوف کند که این نیازها هم در شعار سال و هم در اولویت های مجلس مشخص شده است.

وی عنوان کرد:  همانگونه که مقام معظم رهبری دو محور اقتصاد و فرهنگ را به عنوان محور اصلی مجلس تبیین کردند همه نمایندگان باید وقت خود را برای پاسخگویی به دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم معطوف کنند تا ضریب رضایتمندی در جامعه افزایش یابد و اعتماد آفرینی و دلسوزی بیشتری ایجاد شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید نسبت به مسائلی که در حاشیه مطرح می‌شود با هوشمندی برخورد کنیم و برخورد احساسی نداشته باشیم و کمیسیون‌های مختلف مجلس با یک برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت اولویت‌های اعلام شده را در دستور کار قرار گیرد.

منتظری بیان کرد: هر زمان حرکتی آغاز می‌شود عده‌ای تلاش می‌کنند تا مانع سرعت آن شوند و برخی هم بدشان نمی‌آید مجلسی که همه مردم به آن امید بسته اند از خود کارنامه ناموفق به یادگار بگذارد و در نگاه مردم مجلسی ناکارآمد قلمداد شود.

وی افزود: کمیسیون های تخصصی مجلس از همه ظرفیت‌ها برای امیدآفرینی و پاسخگویی به دغدغه‌ها و نیازهای مردم استفاده می کنند البته این به آن معنا نیست که از عملکرد خود رضایت کامل داریم زیرا اگر به سرعت به داشته های خود قانع شویم ممکن است نتوانیم با همان سرعت به اهداف نزدیک شویم.

منتظری خاطرنشان کرد: در نگاه نمایندگان مجلس یازدهم غرور وجود ندارد بلکه با فروتنی، روحیه جهادی و انقلابی تلاش می کنند و دغدغه مند هستند و دغدغه آنها پاسخگویی به نیازهای اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی عنوان کرد: با همه این تفاسیر باید مراقب مباحث پیرامونی باشیم اگر واقع بینانه به حرکت و برنامه‌های مجلس توجه شود برخی از

این برچسب های ناچسب برطرف می‌شود اما اگر با نگارش مغرضانه به مجلس نگاه کنیم واقعیت‌ها را نخواهیم دید.

منتظری تصریح کرد: ممکن است افرادی هم به دنبال تخریب مجلس باشند با این حال امیدواریم مجلس با همان راهبرد خوبی که توسط هیئت رئیسه مشخص شده کار خود را به پیش برد و به تدریج این مباحث بی رنگ شود هرچند ممکن است این حاشیه ها ادامه یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب بسته کمکی به این رژیم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بسته کمکی به اسرائیل که اکنون در هر دو مجلس کنگره تصویب شد، گواه روشنی بر قدرت اتحاد ماست و پیامی قوی به همه دشمنان ما می‌فرستد».

به گزارش الجزیره، او همچنین از چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان «به خاطر تعهد تزلزل ناپذیر به امنیت اسرائیل» تشکر کرد. 

مجلس سنای آمریکا صبح امروز بسته کمکی ۹۵.۳ میلیارد دلاری را تصویب کرد که رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان را تامین می‌کند. این بسته تجهیزات نظامی بیشتری برای سربازان اوکراینی می‌فرستد و سیستم‌های موشکی رژیم اشغاگر را نیز تجهیز خواهد کرد. 

لایحه مذکور پیش‌تر توسط مجلس نمایندگان تصویب شده بود و اکنون با رای مثبت سنا به کاخ سفید می‌رود تا به امضای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برسد. 

چراغ سبز سنا به این بسته در حالی داده شده که جنگ غزه وارد دویست و یکمین روز خود شده و بیش از ۳۴ هزار نفر در این نوار محاصره شده به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنها کودک و زن بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • بسته تسلیحاتی یک میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد