Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@17:47:41 GMT

دستگیری اراذل تهران

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۴۵۹

دستگیری اراذل تهران

در ادامه اجرای طرح پاکسازی پارک ها و بوستان ها از مزاحمین نوامیس مردم تعدادی از اراذل و اوباش پارک دانشجو توسط پلیس پیشگیری نیروی انتظامی تهران بزرگ توسط کلانتری جامی دستگیر و بازداشت شدند.







































منبع: تسنیم برچسب ها: اراذل ، تهران ، ناطقان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اراذل تهران ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟

تهران شهری بزرگ و شلوغ است؛ اما در گوشه و کنار آن می‌توان جایی دنج و آرام برای خلوت‌کردن یا چند قدم پیاده روی انتخاب کرد. برخی افراد برای تناسب اندام و برخی دیگر برای رفع دلتنگی عاشق پیاده روی هستند.

به گزارش دلتا مگ، اگر شما هم به‌دنبال جایی آرام و دنج می‌گردید، برای آشنایی با بهترین مکان‌های پیاده روی در تهران، مطلب ما را دنبال کنید.

پارک جنگلی لویزان

پارک جنگلی لویزان از جمله محبوب‌ترین پارک‌های جنگلی در شرق تهران است. این بوستان در منطقه بلوار هنگام قرار دارد. بلوار هنگام این پارک را به دو بخش شرقی و غربی تبدیل می‌کند. در هر دو بخش پارک، مسیرهای پیاده روی بسیار عالی و دوست‌داشتنی وجود دارند. شیب مسیرهای پیاده روی بخش شرقی پارک تا حدودی از بخش غربی بهتر است.

خیابان کوهستان تهران

خیابان کوهستان از بلوار استقلال در شرق تهران آغاز می‌شود و به بزرگراه بابایی می‌رسد. این مسیر از کنار پارک جنگلی عبور می‌کند و آب‌وهوایی بسیار عالی دارد. خیابان کوهستان دارای یک مسیر پیاده روی بسیار بزرگ است. پس می‌توانید با خیال راحت در پیاده روی عریض این خیابان پیاده روی کنید و از هوای خوش لذت ببرید.

بوستان نهج البلاغه

بوستان نهج‌البلاغه با ۳۵هکتار وسعت، از جمله بزرگترین پارک‌های تهران محسوب می‌شود. این پارک در محدوده غرب تهران به حساب می‌آید. وقتی که وارد بوستان نهج‌البلاغه می‌شوید، احساس می‌کنید که در یک جای دیگر هستید. انگار که از بافت تهران ناگهان خارج شده‌اید. وقتی که خودتان را بخش مرکزی پارک برسانید ، کلا از هیاهو و شلوغی شهر جدا می‌شوید. این پارک از جمله بهترین پارک‌های تهران است. در این پارک مسیر پیاده روی بسیار بزرگ و استاندارد وجود دارد.

دربند

خب حالا که صحبت از دربند شد، چرا خود دربند را به لیست بهترین مسیر پیاده روی در تهران اضافه نکنیم؟ دربند از جمله زیباترین مناطق ییلاقی تهران است. این منطقه سالیان سال است که پاتوق جوانان و خانواده‌های تهرانی به حساب می‌آید. بسیاری از ورزشکاران نیز این مسیر را برای کوهنوردی و ورزش انتخاب می‌کنند. مسیر دربند به نوعی از ابتدای میدان تجریش آغاز می‌شود. می‌توانید از تجریش تا میدان دربند را با ماشین بروید؛ اما پیاده روی تا خود میدان دربند هم صفایی دارد.

خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر از جمله معروف‌ترین خیابان‌های تهران و البته خاورمیانه است. این خیابان طولانی‌ترین خیابان در تمام خاورمیانه به حساب می‌آید. خیابان ولیعصر تهران از میدان راه آهن آغاز می‌شود و تا میدان تجریش ادامه دارد. مسیر پیاده روی خیابان ولیعصر از جمله طولانی‌ترین مسیرهای پیاده روی در تهران به حساب می‌آید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • ماجرای پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس چه بود؟
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟