Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:54:17 GMT

پیوستن مجدمی به تیم المعیذر قطر

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۵۴۱

پیوستن مجدمی به تیم المعیذر قطر

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مسلم مجدمی هافبک تیم صنعت نفت آبادان دیروز به صورت رسمی قرارداد خود را به مدت یک فصل با تیم المعیذر قطر امضا کرد.

مسلم مجدمی که متولد شهرستان شادگان است، محصول آکادمی باشگاه نفت آبادان است و در تمام رده‌های سنی «امید» و «جوانان» و «بزرگ‌سالان» برای این باشگاه به میدان رفته است و پس از هشت سال به فعالیت خود در جمع طلایی پوشان پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از مجدمی، مهرداد پولادی ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان در تیم المعیذر قطر توپ زده است.

جعفر سلمانی دیگر بازیکن سابق تیم صنعت نفت آبادان نیز با پیشنهاد باشگاه پورتیموننز پرتغال روبه‌رو شده است و به احتمال زیاد در قامت یک لژیونر توپ خواهد زد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل گذشته بود که آزمون پس از سال‌ها حضور در فوتبال روسیه و درخشش در روبین کازان، روستوف و زنیت سرانجام به یکی از پیشنهادات خود پاسخ مثبت داد و به بایر لورکوزن پیوست.
در زمان پیوستن ژابی آلونسو به بایرلوزکوزن این تیم در رده هفدهم جدول رده بندی برای فرار از سقوط می‌جنگید و آزمون یکی از خریدهای سیوانه بود که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و درنهایت جای خود را به ستاره اسپاینایی سابق رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول داد.

در پایان فصل باشگاه لورکوزن که قراردادی بلندمدت با آزمون امضا کرده بود، با پیوستن این مهاجم به صورت قرضی به رم موافقت کرد و حالا در سالی که آزمون در ترکیب رم به میدان می‌رود، با توجه به اینکه همچنان بازیکن باشگاه آلمانی به شمار می‌رود و این باشگاه توانسته با ژابی آلونسو به اولین قهرمانی تاریخ خود در بوندسلیگا دست پیدا کند، قهرمانی ثبت شده به نام آزمون هم نوشته می‌شود. 
آزمون علاقه زیادی به ادامه حضور در باشگاه رم دارد و باید دید پس از پایان دوره مصدومیت و در پایان فصل چه تصمیمی برای آینده مسیر حرفه ای خود در پیش خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق
  • کمیته‌های مقاومت فلسطین: دفاع از خود، حق مسلم ایران است
  • حکمتیار: پاسخ به اسرائیل حق مسلم ایران بود
  • تمجید AFC از مسلم اولادقباد
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا
  • چرا مردم کوفه بیعت خود را شکستند؟