Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با یادواره شهدا، مزار مطهر شهدای گمنام شهر جدید صدرا گلباران و غباروبی شد.

خلیل حاجی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: شهدا مظهر اقتدار، امنیت و آرامش ما هستند.

او افزود: مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های سال‌های دفاع مقدس میراث معنوی و فرهنگی مقدس و ارزشمندی هستند که صیانت و حفاظت از این میراث تکلیف همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در این آیین به آموزه‌ها و ارزش‌های بی نظیر دفاع مقدس به عنوان موتور محرک نظام و انقلاب در ۴۰ سال گذشته اشاره کردند که همواره موجب عزت و اقتدار این کشور بوده است.

او در این مراسم همچنین به برخی از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شرکت عمران شهر جدید صدرا اشاره کرد و افزود: احداث فضای سبزی که در امتداد اکوپارک صدرا است توسعه دهنده مجموعه یادمان شهدای گمنام شهر جدید صدرا خواهد بود.

حاجی پور افزود: این مجموعه پارک خطی در مرحله طراحی است و یادآور شد؛ این پارک به عنوان یکی از بزرگترین فضا‌های سبز شهری برای استفاده شهروندان شهرجدید صدرا خواهد بود که به ترتیب در ۱۲ و ۲۵ هکتار، تا بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا اجرا در همین سال ۹۹ عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در این مراسم با اشاره به مراحل نهایی ساخت تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا، ادامه داد: بحث تصفیه خانه فاضلاب از مهمترین دغدغه‌های مردم صدراست که با همت مجموعه آبفا و همکاری شرکت عمران و شهرداری صدرا در مسیر بهره برداری قرار دارد و امیدواریم که حداکثر ظرف یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

او، همچنین از آغاز عملیات اجرایی مسیر دسترسی صدرا به شیراز از محور قره پیری در آبان ماه و افتتاح تقاطع و پل زیرگذر بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در آذر ماه خبر داد.

سرهنگ مسموعی سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به مدیریت جهادی بسیج و سپاه، گفت: به یاری خداوند متعال و با تصمیم مجموعه سپاه، در راستای ارتقاء سطح امنیتی و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و تقویت ساختار بسیج؛ ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهر صدرا که به نام امیرالمومنین (ع) مزین شده است از این هفته فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عمران شهر صدرا شرکت عمران شهر جدید صدرا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد