Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعبدالمجید نژادصفوی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج هزار و ۳۳۲ نفر از متقاضیان وام ودیعه مسکن در استان، متاهل و ۷۹۴ نفر مجرد هستند.  

وی گفت: از میان متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن، ۶۰۹ نفر زن سرپرست خانوار و ۳۹ نفر دختر مجرد بالای ۳۵ سال هستند.  

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مبلغ وام برای ودیعه مسکن در این استان به ازای هر واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وام ودیعه مسکن با کارمزد ۱۲ درصد پرداخت می شود، افزود: برای دریافت این تسهیلات نیازی به معرفی ضامن نیست و با توجه به شرایط بانک از متقاضی سفته یا چک دریافت می شود.

نژادصفوی خاطرنشان کرد: متقاضی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن باشد و همچنین باید اجاره نامه رسمی ارائه دهد.  

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: ۴۸۲ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۲۷۸ نفر از افراد زیر پوشش بهزیستی متقاضی دریافت این تسهیلات شده اند.

بر اساس این گزارش،  ثبت نام اولیه برای وام ودیعه مسکن از چهار تا ۹ مردادماه انجام شد و پس از آن به متقاضیان مهلت داده شد که نسبت به بارگذاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و با توجه به اینکه در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آنها فرصت ثبت مدارک داده شد.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و بر اساس آمارها، ۳۵ هزار خانوار در شهرهای این استان مستاجرند که بیش از ۲۰ هزار خانوار از این تعداد، در مرکز استان سکونت دارند.

برچسب‌ها بجنورد نرخ اجاره بها وزارت راه و شهرسازی رهن و اجاره مسکن خراسان شمالی وام ودیعه مسکن مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد نرخ اجاره بها وزارت راه و شهرسازی رهن و اجاره مسکن خراسان شمالی وام ودیعه مسکن مسکن بجنورد نرخ اجاره بها وزارت راه و شهرسازی رهن و اجاره مسکن خراسان شمالی وام ودیعه مسکن مسکن اخبار کنکور وام ودیعه مسکن خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد