Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلامی گفت: تردید نداریم نظام اطلاعاتی جهانی خدمات اطلاعاتی برای رژیم بعث عراق فراهم می کرد و شکی نداریم که جبهه از لحاظ نظامی اشباع بود و جهان در اوج قدرت خود به ما حمله کرد در حالی که ما در اوج تنهایی بودیم. جنگ ایران و عراق نابرابر ترین جنگ تاریخ بعد از عاشورا بود. جنگ پدیده ای بسیار دقیق و محاسبه پذیر است و هرکه قوی تر باشد پیروز می شود و پیروزی را کسی می سازد که بتواند معادله جنگ را هدایت و ان را به نفع خود تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسدارن با حضور در جلسه علنی مجلس به مناسبت هفته  دفاع مقدس گفت: هیچ تردیدی نیست جنگی که علیه ایران تمام شد یک جنگ جهانی بود، همه میدانیم گرچه عرصه نظامی جنگ خطوط مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق بود اما عقبه سیاسی این جنگ یک عقبه جهانی بود و همه قدرت های بزرگی که امپراتوری های بی نظیر تاریخ حیات بشر بودند و شرکای منطقه ای انها همه با هم، سطحی جهانی از یک ائتلاف ناشناخته و عملی را علیه ایران شکل دادند.

او ادامه داد: تردید نیست پشتوانه های اقتصادی عراق یک پشتوانه اقتصادی جهانی بود و شکی نیست که همه قدرت های بزرگ و همه سلاح های مدرن و پیشرفته را که ممکن بود در اختیار عراق قرار دادند کشورهایی چون انگلیس، آلمان  فرانسه، شوری، اتریش و امریکا  تمام تجهیزات  نظامی خود را در اختیار عراق قرار دادند .

سلامی افزود: تردید نداریم نظام اطلاعاتی جهانی خدمات اطلاعاتی برای رژیم بعث عراق فراهم می کرد و شکی نداریم که جبهه از لحاظ نظامی اشباع بود و جهان در اوج قدرت خود به ما حمله کرد در حالی که  ما در اوج تنهایی بودیم. جنگ ایران و عراق نابرابر ترین جنگ تاریخ بعد از عاشورا بود. جنگ پدیده ای بسیار دقیق و محاسبه پذیر است و هرکه قوی تر باشد پیروز می شود و پیروزی را کسی می سازد که بتواند معادله جنگ را هدایت و ان را به نفع خود تغییر دهد.

فرمانده سپاه اظهار کرد: براساس محاسبات و مشخصه های ظاهری قدرت ائتلاف جهانی باید به سرعت ما را شکست می داد و ان ها باید بر ما  غلبه می کردند  اما سوال پیش می اید که چرا با وجود محاسبات دقیق که  هر کسی قوی تراست پیروز می شود ائتلاف جهانی در مقابل ما  شکست خورد؟ ما که به ظاهر از طرف مقابل قوی نبودیم. دلیل اش در این حقیقت نهفته است که  وقتی امام و امت صحنه جنگ را به زندگی تبدیل می کنند و زمانی که  مردان مومن با ایمان  و قلب های سرشار از ارمان  و اعتقاد و باور به دشمن حمله می برند هیچ کس نمی تواند مقاومت کند و تجهیزات ،موجوداتی جامد هستند اما انچه در جنگ حرکت ایجاد می کند ایمان و انسان مومن است و امام توانست این شخصیت معنوی و روحانی خود را قلوب همه مومنان تکثیر کند.

او گفت:اما توانست انسان هایی در تزار و نزدیک به خود بسازد و به همه جهان این نظریه را اثبات کند که یک ملت فقط و فقط به دلیل شکست اعتقادات و باور هایش می تواند شکست خورد اگر ملتی ایمان اش سست نشود و در اعتقادات  شکست نخورد در میدان عمل پیروز است . امام اولین کاری که  انجام داد این بود که  نشان دهد از شوکت ظاهری امپراتوری ها نباید ترسید.

در حال تکمیل

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار سلامی ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک

شانس ملی‌پوش ژیمناستیک ایران برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس کمتر از قبل شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی الفتی در رقابت‌های پرش خرک جام جهانی ژیمناستیک نتوانست عملکردش در 3 جام جهانی پیشین را تکرار کند و در جایگاه بیست و چهارم رده‌بندی مرحله مقدماتی پرش خرک قرار گرفت.

جام جهانی قطر  یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود و با توجه به عملکرد دور از انتظار الفتی در این رقابت‌ها، شانس او برای کسب سهمیه کمتر از قبل شد.

الفتی در بازی‌های آسیایی هانگژو با کسب اولین مدال تاریخ ژیمناستیک ایران در این بازی‌های و ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی، تاریخ‌ساز شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد
  • «وعده صادق» فصل جدیدی در تاریخ نظامی جهان است
  • «شهر هزار موشک» چگونه مقاومت کرد؟
  • هاآرتص: اسرائیل شکست خورد هر تهدید ایران، ما را به لرزه درمی‌آورد